Aviseringar
Rensa alla

Får man inte kommentera artiklar nu?


Åtta
Ämnesstartare

Jag läste just igenom Drugsmarts svar från deras retarderade kampanj, och såg då att man inte kunde kommentera på den. Vadan detta? Blev de så ledsna senast när människor *GASP* ställde frågor och gav kritik att de nu inte ville att vi skulle få svara på det de skriver?

Lustigt detta.


   
Citera

Mycket lustigt. [y]


   
SvaraCitera

nej dom är rädda för åsikter


   
SvaraCitera

Haha läste den artikeln, älskar att han svarade "jag vet inte" och "jag förstår inte" på vissa frågor. Drugsmart for ever!


   
SvaraCitera

Åtta:

Lustigt detta.

jag håller med åtta. det är mycket lustigt, detta..


   
SvaraCitera

Jag reagerade också på det, tänkte: "eheheh, de blev säkert griniga av alla busiga kommentarer som de fick förra gången[blush]" och så skrattade jag lite elakt inombords.


   
SvaraCitera

Jag tror att orsaken är att Drugsmart har en massa andra informationskampanjer på andra sidor och att Helena inte vill sprida ut diskussionen utan istället ta den på ett och samma ställe (alltså Drugsmarts hemsida). Ni har dock fritt fram att diskutera hennes svar i vårt forum som rör drogdebatt.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Erik Nahlén:

Ni har dock fritt fram att diskutera hennes svar i vårt forum som rör drogdebatt.

Det är ju inte lika roligt när de inte läser och svarar. [sad] Skriver man på deras sida så är det hela inte publikt, och ska man skriva till dem på facebook så måste man vara ett "fan" - och jag tänker då fan inte bli något fan utav dem. [cute]


   
SvaraCitera

Det mest fantastiska var ju nr ungefär hela min klass var oskyldigt beskyllda för att moba en tjej på skolan. Artikel efter artikel efter artikel dök upp i tidningen om hur hemska vi var, fastän vi inget gjort. Kommentar efter kommentar om hur synd det var om henne publicerades. Försökte peta in en kommentar om hur dte egentligen låg till, utan att på något sätt hoppa på henne. De vägrade godkänna min kommentar. Älska.


   
SvaraCitera

de är rädda eftersom det egentligen är um som "vet för mycket"


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

ag tror att orsaken är att Drugsmart har en massa andra informationskampanjer på andra sidor och att Helena inte vill sprida ut diskussionen utan istället ta den på ett och samma ställe (alltså Drugsmarts hemsida). Ni har dock fritt fram att diskutera hennes svar i vårt forum som rör drogdebatt.

Hej alla! Det är precis om Erik säger.

Dessutom får ni ge oss både ris och ros, det blir dock svårt att bemöta allt på ungdomar.se.

@Åttan - Har nästan saknat dig [smile] så klart att du ska bli ett fan av Drugsmart på fejjan. Vi är ett gäng coola människor som arbetar med Drugsmart, även om du/ni kanske inte riktigt tror det [wink]

Herr Luver:

älskar att han svarade "jag vet inte" och "jag förstår inte" på

Jag är inte en han [mad]!

Väl mött!


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

KochamCie:

Älska

Vad pratar du om? [shake]


   
SvaraCitera

KochamCie:

KochamCie <3 Aristoteles

håll dig on topic..


   
SvaraCitera

Jag hänger inte heller med......!?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

drugsmarthelena:

Har nästan saknat dig

Glad jag blir. [blush]

drugsmarthelena:

så klart att du ska bli ett fan av Drugsmart på fejjan

Men jag ogillar ju hur er organisation arbetar. Då vill jag ju inte bli något fan av er. [sad]

drugsmarthelena:

Vi är ett gäng coola människor som arbetar med Drugsmart, även om du/ni kanske inte riktigt tror det

Jag har ingenting emot er som personer. Det är organisationen ni tillhör som jag ogillar. [no-no]


   
SvaraCitera