Aviseringar
Rensa alla

Får man knulla i lekstugan?


Ämnesstartare

Jag ska träffa en tjej snart som jag har chattat med på kik ett tag och hon vill knulla med mig så jag tror vi ska knulla. xD Jag har varit runt och kollat på vilka ställen man kan knulla på i närheten här och hittat en lekstuga i en lekpark som jag tror hon kommer tycka är trevlig men det är trä golv och hårt så man får ta med en egen madrass bara. Men det jag undrar är om man får knulla där i om inga barn eller vuxna är i lekparken alltså för det finns en skylt där i lekparken där det står att man inte får röka eller rasta hunden eller äta. men inget om att man inte får knulla så då tänkte jag att man kanske får det om man inte äter upp sperman xD 

Så får man göra det där i lekstugan om ingen ser?


   
Citera
Ämnesetiketter

61666db017c2ae6358b6b94659153561.jpg

Det beror på hur skicklig du är att dölja allt.. som du antagligen vet kan man inte göra vad som helst vart som helst. 

Hoppas att ni får det mysigt och att detta någorlunda besvarade din fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
61666db017c2ae6358b6b94659153561.jpg

Det beror på hur skicklig du är att dölja allt.. som du antagligen vet kan man inte göra vad som helst vart som helst. 

Hoppas att ni får det mysigt och att detta någorlunda besvarade din fråga.

Men får man knulla då om ingen ser för då kan väll ingen bli störd av det xD


   
SvaraCitera
mynona

Varför inte, Margareta...?


   
SvaraCitera

KUK:

Men får man knulla då om ingen ser för då kan väll ingen bli störd av det xD

Kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Varför inte, Margareta...?

hon heter inte margareta xD

019linnea: Kör hårt.

Det ska vi xD


   
SvaraCitera
mynona

KUK: hon heter inte margareta xD

syftade inte på henne X(

KUK: Det ska vi xD

Var försiktiga så ingen mamma ser er. Barn lär strunta i er, men ser någon mamma er så e de kört för er två och er lekstugeidyll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Madrass?...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: syftade inte på henne X(

vem syfta du på då :d

mynona: Var försiktiga så ingen mamma ser er. Barn lär strunta i er, men ser någon mamma er så e de kört för er två och er lekstugeidyll

Vi ska gå dit senare när det blivit mörkt så det är nog lungt xD

SvenskWithAttitude:
Madrass?...

ja sånn som man har i sängen under lakan som det är mjukt att ligga på xD


   
SvaraCitera
Smilen

Kör på. Det låter sexigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej... Ska vi börja tänka lite här kanske? En lekplats? Där finns det barn... Om det inte finns barn så kommer det att komma barn. Vad gör du om det kommer ett barn? Be dom att joina? Eller? Neee, barnet har troligtvis sina föräldrar med sig... Kan du försöka att lista ut vad som händer sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trött du asså...


   
SvaraCitera

ban pls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En lekplats är en offentlig plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla tips men tyvärr så blev det inget för hon fick inte gå ut så sent för sina föräldrar så vi kanske ska knulla nån annan dag i stället xD 


   
SvaraCitera