Aviseringar
Rensa alla

Får ni presenter/upplevelser av era partners?


ChosenDoll:

Jag vill bara känna mig speciell, uppskattad och uppvaktad.
Känna att jag duger, att jag är duktig. Att jag är fin

Måste du ha din pojkvän för att känna det?

I övrigt så kan han ha en annan världsbild, att inte se så viktigt på materiella ting utan kanske är bättre på att visa uppskattning på andra sätt som du inte ens märker då du inte är av samma världsbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Måste du ha din pojkvän för att känna det?

Nää, men jag har inte så många vänner här då jag flyttade 40mil bort för att bo med honom. Så jag känner mig ganska ensam här.


   
SvaraCitera

ChosenDoll:

Nää, men jag har inte så många vänner här då jag flyttade 40mil bort för att bo med honom. Så jag känner mig ganska ensam här.

Behöver du vänner för att känna det?

Förövrigt, har du bott på med honom i ca 3 år och inte skaffat vänner ännu? Vad gör du om dagarna egentligen?


   
SvaraCitera

ChosenDoll:

Jaha, så om du gav någon allt du hade och inte fick ngnting tillbaka, hade inte du vart lite besviken då?

Jag skulle aldrig ge någon "allt jag hade". Jag skulle aldrig ge min sambo något så dyrt som en xbox i julklapp [tard].

Jag tycker inte att presenter ska vara ett krav i ett förhållande.

ChosenDoll:

Det jag försöker säga att jag tycker man ger varandra små ömhetsbevis för att få vardagen lite roligare och hålla förhållandet vid liv genom små överraskningar 🙂

Ja, såklart man vill ha ömhetsbevis och det är såklart synd om du inte känner dig uppskattat av din partner, men sådan går ju inte att kräva. Och han kanske inte tycker att sådana saker är lika viktiga som du verkar tycka och har kanske inte förstått att du lägger stor vikt vid det?


   
SvaraCitera

nej pga arbetslöshet


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag skulle aldrig ge min sambo något så dyrt som en xbox i julklapp [tard].

Inte ens om du var typ massa rik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Förövrigt, har du bott på med honom i ca 3 år och inte skaffat vänner ännu? Vad gör du om dagarna egentligen?

Vi har varit TILLSAMMANS i 3 år, inte bott ihop i tre år!


   
SvaraCitera

ChosenDoll:

Vi har varit TILLSAMMANS i 3 år, inte bott ihop i tre år!

Hur länge har ni bott ihop då?


   
SvaraCitera

Tycker inte om att få saker. Inte att jag är otacksam o så, men för mig räcker det gott och väl med sällskapet.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Inte ens om du var typ massa rik?

En xbox skulle jag aldrig ge, ogillar sådana [wink]
Men nä, alltså. Skulle nog inte vilja ge dyr present ändå, kanske om min partner hade samma förutsättningar och vi hade en livsstil som gick ut på att spendera pengar [tard].

Jag tycker det är ganska obekvämt att få dyra presenter, antar att jag inte är ensam om det [cute].


   
SvaraCitera

Nä, har inga partners. Eller är fb-gift, och fick en enkrona från min fru bögjenn i ett minikuvert vid ett tillfälle. Har denna på mitt nattduksbord [blush]

Har även fått choklad av min lover antrax, och chips av min lover Miceparade. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tycker det är ganska obekvämt att få dyra presenter

Jag skulle ÄÄÄÄLSKA att få dyra presenter!! 🙂

Du får ingenting av din sambo heller? [n] Surt [sad]


   
SvaraCitera

ChosenDoll:

Det kanske låter hemskt och själviskt men han köper ALDRIG ngt till mig!
Förutom till jul/födelsedagar, men resten av året?
Nada!

[shake]
Varför ska du ha en massa saker då?

ChosenDoll:

Just de, han bjuder mig aldrig på bio eller middagar eller ngt sådant! Han tar aldrig intiativ till någonting! Vi har så tråkigt tillsammans, när vi är lediga bara sitter vi här hemma!
Jag vid en bok o han vid xbox. Känner mig så olycklig...

Men gör slut då! Du verkar ju uppenbarligen inte trivas i förhållandet.

ChosenDoll:

Det handlar ju också om att visa uppskattning, att visa att man tänker på sin partner!

Fast uppskattning kan man visa på andra sätt än genom materiella ting. [wink]


   
SvaraCitera

ChosenDoll:

Du får ingenting av din sambo heller?

Jo, det får jag [cute].
Dessutom så är det alltid han som diskar, mm [cool]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Har även fått choklad av min lover Antrax, och chips av min lover Miceparade. [love]

Jag älskar att ge dig saker babe. [love]


   
SvaraCitera