Aviseringar
Rensa alla

Far och flyg åt helveteeeeeeeee!


HellMillan:

Varför skulle du gnälla över det? var glad för det -.-

Varför skulle jag vara glad över det?


   
SvaraCitera
smisk

HellMillan:

Jag tror att du har en ganska vriden syn på kärlek

[tired]
Inte vriden. REALISTISK. Man kan inte hänga upp hela sitt liv på en person, speciellt när man inte ens levt 1/4 av sitt liv! Idioti, säger jag. Ut och lek istället. Hitta en ny pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kan jag förstå. Själv sliter jag igenom vardagen endast för att kunna höja ölen och skrika skål.

Har också druckit jävligt mycket på senaste. Enda gången då jag faktist är glad. Men jag orkar inte med det mer


   
SvaraCitera

smisk:

Mer eller mindre. [party]

Japp! Därför sysslar jag icke med sådant trams längre. [y]

smisk:

shit vem är vem? ser ut som bröder [wink][wink][wink] unga och snärtiga [wink][wink][wink]

Haha! Skillnaden är bara att far har skägg och lite hår medans son har mer hår och inget skägg [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Varför skulle jag vara glad över det?

För att det bara är ett helvete att ha en pojkvän/flickvän. Visst, det är underbart för stunden, men sen när det tar slut vill man bara dö.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Har också druckit jävligt mycket på senaste. Enda gången då jag faktist är glad. Men jag orkar inte med det mer

Jag dricker i princip alkohol varje dag för att dämpa ångest typ. Har dock uppehåll ibland.


   
SvaraCitera
smisk

DeathOrGlory:

Japp! Därför sysslar jag icke med sådant trams längre. [y]

Bra där! Önskar jag hade självdiciplin till det, men det går inte 🙁

DeathOrGlory:

Haha! Skillnaden är bara att far har skägg och lite hår medans son har mer hår och inget skägg [wink]

ah manly manly [chocked][wink][crazy]


   
SvaraCitera

smisk:

Bra där! Önskar jag hade självdiciplin till det, men det går inte 🙁

Forsätt kämpa som du sa till Millan. Du är ju bara 16 [wink]

smisk:

ah manly manly [chocked][wink][crazy]

Som fan! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Inte vriden. REALISTISK. Man kan inte hänga upp hela sitt liv på en person, speciellt när man inte ens levt 1/4 av sitt liv! Idioti, säger jag. Ut och lek istället. Hitta en ny pojkvän.

Sa inte att man ska hänga upp sig på en person. Saken är att jag inte kan gå vidare, har försökt förut. Och jag vet inte vad jag ska göra längre. Vill bara slita sönder allt jag ser och sen när jag gjort så mycket skada jag möjligen kan göra, slita sönder mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag dricker i princip alkohol varje dag för att dämpa ångest typ. Har dock uppehåll ibland.

Jag har inte ens råd med att dricka. Livet är förjävligt.


   
SvaraCitera
smisk

DeathOrGlory:

Forsätt kämpa som du sa till Millan. Du är ju bara 16 [wink]

Yeah, jag vet. Det är framtiden som får mig att röra mig framåt. [rolleyes]

HellMillan:

Saken är att jag inte kan gå vidare, har försökt förut. Och jag vet inte vad jag ska göra längre. Vill bara slita sönder allt jag ser och sen när jag gjort så mycket skada jag möjligen kan göra, slita sönder mig själv.

Well, jag har fortfarande ganska starka känslor för min första riktiga kärlek, men det är bara att blicka framåt och försöka vara positiv.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag har inte ens råd med att dricka. Livet är förjävligt.

Ja sådant är förjävligt [sad]


   
SvaraCitera

smisk:

Yeah, jag vet. Det är framtiden som får mig att röra mig framåt. [rolleyes]

Haha vad bra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Well, jag har fortfarande ganska starka känslor för min första riktiga kärlek, men det är bara att blicka framåt och försöka vara positiv.

Var tillsammans med snubben i 5månader, sen dumpa han mig sen blev vi tillsammans efter någon månad igen.

Känns så jävla värdelöst att ens försöka bli kär igen.


   
SvaraCitera

HellMillan:

För att det bara är ett helvete att ha en pojkvän/flickvän. Visst, det är underbart för stunden, men sen när det tar slut vill man bara dö.

Att det tar slut är sånt man får räkna med. Hur många ungdomsförhållanden håller för evigt egentligen?


   
SvaraCitera