Aviseringar
Rensa alla

Får panik snart.. ont inuti halsen då jag andas


Ämnesstartare

Det är precis som.. ja då jag ligger på vänstra sidan , ibland behövs inte ens det, alltså det känns som nåt är i kläm, det gör svinont att andas in djupt. ibland gör det lika ont o röra sig bara, vrida huvudet åt höger då. Svårt och förklara.. ibland gör det ont upp i bakhuvudet med, och ut i vänsterarmen..
Har inte sträckt mig eller nåt sånt, haft såhär i 3 dagar.. börjar få lite smått panik, sov hos pojkvännen inatt o skulle vrida mig åt honom bara tex, men stannade för de gjorde så himla ont. Det är på en punkt också, ja som om nåt vore i kläm..

Vad kan det vara!? kanske ska fixa tid till vårdcentralen imorgon eller nåt.. men vad ska dom göra åt det? Skicka hem en igen med massa piller eller? [tired]

menar inte i halsen som om jag hade halsont, utan nästan vid nyckelbenet

ÄNDRAT 2010-08-11 20:48
"Uppdateringar" om detta..
nu har det vandrat neråt lungorna istället, och gör skitont då jag andas ibland, spec då det blir tryck mot. båda sidorna lungorna då. men det onda i halsen (som tillhör detta) har flyttats till högra sidan nu istället , jävligt mysko .... o lite småläskigt, gör även ont om jag trycker där nu.


   
Citera

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nacksp%C3%A4rr

Svårt att andas hör inte till nackspärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Svårt att andas hör inte till nackspärr..

nee är inte nackspärr :/ gör nästan ont under nyckelbenet... som om nåt är i kläm, sen halsen o ut värker liksom ut i vänsterarmen.


   
SvaraCitera

Försök att smörja in lite voltaren där det gör ont, finns att köpa i butik/apoteket. Smörj in lite, massera ej (har jag för mig) sen så låter du det vara, hjälper jävligt mycket för mig, värt ett försök. Voltaren används av 1miljard människor jorden runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Voltaren används av 1miljard människor jorden runt.

Jo vet.. mina föräldrar har det med. Men det gör ont inuti halsen, och nu har det vandrat neråt lungorna istället, och gör skitont då jag andas ibland, spec då det blir tryck mot. båda sidorna lungorna då. men det onda i halsen (som tillhör detta) har flyttats till högra sidan nu istället

jävligt mysko...


   
SvaraCitera

lemuu:

jag andas ibland, spec då det blir tryck mot. båda sidorna lungorna då. men det onda i halsen (som tillhör detta) har flyttats till högra sidan nu istället

Dricker du mycket kallt vatten?
Sök upp en läkare, inte så jobbigt väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Dricker du mycket kallt vatten?
Sök upp en läkare, inte så jobbigt väl

Nope..
nej jag vet, tänkte göra det med, men också fråga här om nån visste [smile] för tycker det är rätt.. mysko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Influensa kanske, eller stress.


   
SvaraCitera