Aviseringar
Rensa alla

Får verkligen inte upp konserven.....


penja
Ämnesstartare

ska öppna en burk med kantareller, men det går verkligen inte. vi har en superduperdålig burköppnare, som verkligen inte funkar. vad göra?

tänk på att jag är student och inte bor hemma så jag har inte massa spikar och verktyg. 


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

nu kom det ut nått vattnigt, så har åtminstone lyckats göra ett jack i burken.


   
SvaraCitera

När kommer din man hem? 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Zerafina:
När kommer din man hem? 

är inte gift.men tvpro kommer hit typ kl 8 ikväll. 


   
SvaraCitera

Prova och testa med en vass kniv om inte er vanliga konservöppnar vill fixa jobbet hur mycket du än tar i.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

svara nått då. ni kan ge ovettiga svar så jag åtminstone har nått kul att läsa medan jag sitter här och kämpar med burkjävlen


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

My dreams are her:
Prova och testa med en vass kniv om inte er vanliga konservöppnar vill fixa jobbet hur mycket du än tar i.

uh, låter läskigt..... kanske provar


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

fick upp en ganska lång bit nu!


   
SvaraCitera

det du ska göra är att fatta en kniv med båda händerna, placera burkens botten mot din egen mage och alltså burkens topp riktad från din kropp, placera  kniven på burkens topp och håll kvar den på samma ställe genom att skapa tillräckligt tryck mellan kniveggen och din mage, pressa sen svinhårt med kniven, det finns ingen risk alls för att slinta och dö

(obs gör absolut inte så)


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

fick upp den! 


   
SvaraCitera

hämta en spetsig sten


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

använde denna teknik :)))))))) :

Mahalageasca:
det du ska göra är att fatta en kniv med båda händerna, placera burkens botten mot din egen mage och alltså burkens topp riktad från din kropp, placera  kniven på burkens topp och håll kvar den på samma ställe genom att skapa tillräckligt tryck mellan kniveggen och din mage, pressa sen svinhårt med kniven, det finns ingen risk alls för att slinta och dö

(obs gör absolut inte så)


   
SvaraCitera

bra


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

Jag tog en kork-skruv och högg massa hål i kanten tills burken gick att öppna..

Kände mig som knivmördar-psykopat..


   
SvaraCitera