Aviseringar
Rensa alla

Farligt att äta tandkräm? Feber?


Ämnesstartare

Jag har alltid hört att man kan få feber av att äta tandkräm, men att det är farligt för att det innehåller flour, jag vill missa ett prov så tänkte göra det, men.. Hur mycket ska man egentligen äta för att få feber, o att de inte blir för farligt, helst svar idag Glad.

Tack på förhand BlinkMycket glad


   
Citera

Känns som om det låter jobbigare än att faktiskt plugga inför provet.


   
SvaraCitera

Flour är inte snällt mot inre organ så skippa den idén


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många folk har gjort de utan problem, jag har ju bra immun system


   
SvaraCitera

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor

Min kompis gjorde det, hon spydde massor och fick hög feber. I flera dagar, alltså inget att rekommendera.


   
SvaraCitera

Man kan inte springa ifrån sina problem.
Försök plugga istället för att slösa tid på att försöka komma på ideer på hur man blir sjuk.


   
SvaraCitera

Vad har du för prov?


   
SvaraCitera

Har för mig att fluor är giftigt såatteeeeeee feber får du kanske men det kan ju även tillkomma andra biverkningar du inte vill ha. Gör det inte.


   
SvaraCitera

är väl bara att säga att du har migrän? låter lite overkill att inducera feber med tandkräm.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Du kommer ju behöva göra provet tillslut så tycker inte att det är någon bra idée ^^


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt ditt problem. Du vill inte göra provet utan istället skylla på att du har feber? Rätt uppfattat? Det är väl bara för dig att säga att du är sjuk, punkt slut. Läraren lär väl inte komma med febertermometern i högsta hugg och omg ta din temp bara för att du påstår att du är sjuk och har feber och inte vill fullgöra ett prov.


   
SvaraCitera
Smilen

Nej


   
SvaraCitera

dödligt, inte minst för hundar 


   
SvaraCitera

Ej bra. Lägg hellre termometern mot ett element en stund. 


   
SvaraCitera

Haha, jag hade det på känn att de var Smilen som bumpa tråden.


   
SvaraCitera