Aviseringar
Rensa alla

FARLIGT ATT TA MUNBLOSS??


[bigsmile]


   
SvaraCitera

Fnissade.


   
SvaraCitera

Jag tycker:
Det är töntigt att röka.
bara sluta om du nu tar munbloss för att slippa de "farliga" effekterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spara pengarna ist för o slösa på cigg! speciellt om du inte ens behöver röka! det är så fånigt med folk som tar munbloss!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror aldrig jag har hört nåt större slöseri på pengar förrns nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InjectMeWithAIDS:

tror aldrig jag har hört nåt större slöseri på pengar förrns nu

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför röker du munbloss?...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojojoj:

det är så fånigt med folk som tar munbloss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka att du ens röker ifall du ändå bara tar munbloss? Vad ger det liksom? Du ser bara ännu mer mobbad ut inför polarna ifall du ska hålla på så. Antingen lär man sig och ta halsbloss eller så skiter man i det.


   
SvaraCitera

MrBean:

Jag röker inte halsbloss bara munbloss.

Hahaha, ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hajar inte riktigt grejen med att folk säger att det är töntigt att röka munbloss. För att det är MYCKET COOLARE att röka halsbloss då eller?

Ingen kommer få honom att sluta röka på UM i alla fall, så sluta tramsa. Det måste ju de facto vara aningen bättre att röka munbloss rent hälsomässigt, så varför inte?

Go wild, buddy. Rök munbloss. [wink]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag hajar inte riktigt grejen med att folk säger att det är töntigt att röka munbloss. För att det är MYCKET COOLARE att röka halsbloss då eller?

För att det då förmodligen bara är för att det är "coolt" eftersom det inte ger en särskilt stor effekt. Är onödigt att röka om man inte behöver. Men, visst, han får väl gå nötter och röka munbloss om han vill.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag hajar inte riktigt grejen med att folk säger att det är töntigt att röka munbloss. För att det är MYCKET COOLARE att röka halsbloss då eller?

Det är töntigt att röka munbloss, det är typ som att ha solglasögon inomhus om du fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dööööööööööööööööööööööö


   
SvaraCitera