Aviseringar
Rensa alla

FARMEN 2017


Ice
 Ice

Haien:
Aldrig förstått meningen med det.

Det är en tävling. Tror vinnaren får en halv miljon.


   
SvaraCitera
Haien

Ice:

Det är en tävling. Tror vinnaren får en halv miljon.

Aha, vad tävlar de i? Att gräla och skrika på varandra på en farm långt ute i ingenstans?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Haien:

Aha, vad tävlar de i? Att gräla och skrika på varandra på en farm långt ute i ingenstans?

De möts i olika tvekamper, exempel såga, hugga med yxa och grinden. Den sistnämnda är en styrkegren.


   
SvaraCitera
Haien

Ice:

De möts i olika tvekamper, exempel såga, hugga med yxa och grinden. Den sistnämnda är en styrkegren.

Aha, okej. Fortfarande inget för mig.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Haien:

Aha, okej. Fortfarande inget för mig.

Programmet går ut att driva en gård, då olika typer av människor sätts ihop då kan bli massa konflikter. Tror många som ser på såna program vill se konflikter.


   
SvaraCitera
Haien

Ice:

Programmet går ut att driva en gård, då olika typer av människor sätts ihop då kan bli massa konflikter. Tror många som ser på såna program vill se konflikter.

Mm, det är nog möjligt. Det är en helt annan sak att se andra göra saker, och i vissa fall så är det bättre.


   
SvaraCitera

Kanske borde söka nästa år, min faster var med för några år sen, de kanske skulle tycka det hade varit en grej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tittade ni igår då? Var mest muppar ju (som alltid) men det här är nog mitt största guilty pleasure ever Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:
Kanske borde söka nästa år, min faster var med för några år sen, de kanske skulle tycka det hade varit en grej. 

Kom hon långt??


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Kom hon långt??

Ingen aning, har ingen tv. Såg något avsnitt ibland på gymmet men inte mer än så. (På tiden då jag var duktig, haha)


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Kom hon långt??

Jag googlade, hon kom 5a. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag googlade, hon kom 5a. 🙂 

Oj, det var bra gjort Cool hade nog rymt efter två dygn 


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Oj, det var bra gjort Cool hade nog rymt efter två dygn 

Jag vet inte, jag har allitd tänkt att jag skulle kunna vara med i vilken dokusåpa som helst som inte har kameror på toaletten. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag vet inte, jag har allitd tänkt att jag skulle kunna vara med i vilken dokusåpa som helst som inte har kameror på toaletten. 🙂 

Tänker att jag inte skulle orka med alla människor Mycket glad 


   
SvaraCitera

Robert får bara inte åka ut, min favorit såhär långt 


   
SvaraCitera