Aviseringar
Rensa alla

Fars dag.


Ämnesstartare

patrick bateman:
Haha sorry Rodnar

hahaha du behöver inte be om ursäkt Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Fyller du år på fars dag? Då fyller du väl år idag? 15 min till godo! GRATTIS!!!

Haha jaaa, tack! 

patrick bateman: Vad är cosmonova förresten? 🙂

http://www.nrm.se/besokmuseet/cosmonova/omcosmonova.5715.html  En sorts bio, på naturhistoriska museet, det är alltid om natur på olika sätt och filmduken går ända upp i taket och längs väggarna. Skitmaffigt. Svårt att förklara så att det låter lika coolt som det är. 
Cosmonova+planetarium.jpg    Cosmonova+planeterium2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: hahaha du behöver inte be om ursäkt

Haha tack! Tänkte det var bäst bara ifall jag fick dig att tänka på saker du inte ville tänka på Rodnar blev nyfiken bara för gillar Istanbul Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha tack! Tänkte det var bäst bara ifall jag fick dig att tänka på saker du inte ville tänka på Rodnar blev nyfiken bara för gillar Istanbul Söt

Okej 😉

Jag var i Istanbul när jag var 5. Det var soft och jag fick en Nemo tröja
Skulle gärna åka dit igen dock och kolla på alla sevärdheterna och bara hänga i stan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Haha jaaa, tack!

Coolt! Nöjd med min timing också med tråden Cool hoppas du hade en trevlig födelsedag och att din far hade en trevlig fars dag 🙂

Fingerprints: http://www.nrm.se/besokmuseet/cosmonova/omcosmonova.5715.html sorts bio, på naturhistoriska museet, det är alltid om natur på olika sätt och filmduken går ända upp i taket och längs väggarna. Skitmaffigt. Svårt att förklara så att det låter lika coolt som det är.

Ah! Jo jag vet vad det här, kände inte igen namnet bara. Funderade på att gå på det när jag var i Stockholm men blev av nån anledning inte av 🙁 Haha tror jag fattar att det är coolt så är lugnt. Älskar bio och om filmduken är så cool är det nog rätt nice Tumme upp

Den bilden till höger!! Ser bra häftigt ut alltså. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Den bilden till höger!! Ser bra häftigt ut alltså.

Det är awesome!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Okej 😉

Jag var i Istanbul när jag var 5. Det var soft och jag fick en Nemo tröja
Skulle gärna åka dit igen dock och kolla på alla sevärdheterna och bara hänga i stan

Hehe Söt

Haha aww en Nemo tröja Hjärta jag har aldrig varit där men vill dit! Storebror min har varit där och gillade det, är ju en rätt cool stad med mycket att se på. Och så har de sån asgod kebabrulle fast inte kebabkulle! Vad heter det nu igen...?? fan asså, minns inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Det är awesome!!

Kan tänka mig det! Ska komma ihåg det och försöka gå dit nångång när jag är i Stockholm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Kan tänka mig det! Ska komma ihåg det och försöka gå dit nångång när jag är i Stockholm 🙂

GörT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: GörT!

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hehe Söt

Haha aww en Nemo tröja Hjärta jag har aldrig varit där men vill dit! Storebror min har varit där och gillade det, är ju en rätt cool stad med mycket att se på. Och så har de sån asgod kebabrulle fast inte kebabkulle! Vad heter det nu igen...?? fan asså, minns inte.

Typ falafel?

eller det är grekiskt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Typ falafel?

Naaaj, det är väl nåt annat?Haha precis! Det är typ som en kebabrulle men med kyckling i sig oftast tror jag, fast finns väl olika. Försökte googla men hjälpte inte Gråter har det på tungan! Så irriterande...

Vill veta 🙁 åt det tom på semester förra sommaren när jag var i Turkiet.


   
SvaraCitera
penja

ringde far min och pratade lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: ringde far min och pratade lite!

Duktigt! hoppas han blev glad 🙂


   
SvaraCitera
penja

patrick bateman: Duktigt! hoppas han blev glad 🙂

det tror jag absolut att han blev! 


   
SvaraCitera