Aviseringar
Rensa alla

Fars dag


Ämnesstartare

Ska väl köpa någon blomma eller så, vettefan.

"Firar" väl inte, men kan väl stila te't dagen till ära med en extra kôpp kaffe på morgonen typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:
Jag vill ta alla chanser att ge kärlek till min far.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farsa är en idiot så han får inget. Fast är ändå inte så förtjust i sådana dagar, bättre att alltid vara snäll än under en dum dag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Min farsa är en idiot så han får inget. Fast är ändå inte så förtjust i sådana dagar, bättre att alltid vara snäll än under en dum dag. 

handlar väl mer om att det är en påminnelse om att man ska uppskatta pappsi, men ja.

har köpt en liten present. brukar göra så eller skicka ett sms eller sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget vi firar direkt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

handlar väl mer om att det är en påminnelse om att man ska uppskatta pappsi, men ja.

har köpt en liten present. brukar göra så eller skicka ett sms eller sådär.

ska man uppskatta någon som inte behandlar en bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

ska man uppskatta någon som inte behandlar en bra?

känner man så så firar man nog inte fars dag övht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

känner man så så firar man nog inte fars dag övht

förhoppningsvis inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:
inget vi firar direkt 

rita en teckning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

rita en teckning

orkar änteee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjort någon gång när jag haft en bra idé, panikköper man bara en trisslott på tobaksaffärn så vet jag inte om det är just så mycket bättre än att skicka ett schysst å hälsande sms, jävla kommersiellt jippo som vi indignerade snåljåpar brukar säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjort någon gång när jag haft en dålig idé, panikköper man bara en trisslott på tobaksaffärn så vet jag att det är mycket bättre än att skicka hälsande sms, komersiellt jippo som vi indignerade slösare brukar säga.


   
SvaraCitera

Firade väl det typ när jag bodde hemma, men efter jag flyttade hemifrån har jag inte gjort något dom senaste åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: handlar väl mer om att det är en påminnelse om att man ska uppskatta pappsi, men ja.

Kan la uppskatta sina föräldrar varje dag? Annars är väl födelsedagen en speciell dag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ge något fint ^^ ofta något jag gjort själv 🙂


   
SvaraCitera