Aviseringar
Rensa alla

Fascistfasoner hos moderatorkåren


Ämnesstartare

Time har låst mig för att jag uttryckte en åsikt om ogillan för ett visst beteende som jag skrev i ett enda inlägg. 

Jag blev låst för att jag inte undergivet höll med hennes åsikt om hur hon har rätt i sin subjektiva tolkning av det hela. Jag anser att det är rent maktmissbruk! Sådant sker inte när andra människor konsekvent beter sig dåligt på UM, men när det berör någon som Moderatorkåren har som vän då missbrukas makten grovt!

Vad anser ni om detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Time du ska veta att du nu har blivit ovän med mig och det tänker jag komma ihåg.

/Razor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

269fa226ea55ad028164bcab79c38aab.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: cry-baby-blog.jpg

Jag är sur, bra gissat S3ON. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passa dig time, han vet vart din brevlåda bor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_X_: men när det berör någon som Moderatorkåren har som vän då missbrukas makten grovt!

Det är ingen nyhet direkt, bara ta kuken i röven och le om man inte vill bli låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eminem Show: Det är ingen nyhet direkt, bara ta kuken i röven och le om man inte vill bli låst.

Jag tänker strida för rättvisan på det här forumet, de ska inte få jävlas med folk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Passa dig time, han vet vart din brevlåda bor!

Många arga lappar kommer hamna i brevlådan. Glad


   
SvaraCitera

_X_: Time har låst mig för att jag uttryckte en åsikt om ogillan för ett visst beteende som jag skrev i ett enda inlägg. 

Det här ter sig aningen vinklat, låter konstigt att hon skulle låsa dig för något så harmlöst. Vill du utveckla lite grann? Vad handlade saken om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Det här ter sig aningen vinklat, låter konstigt att hon skulle låsa dig för något så harmlöst. Vill du utveckla lite grann? Vad handlade saken om?

Jag hade en diskussion med Zymba, varefter jag ansåg att hon medvetet ville vara självdestruktiv och det irriterade mig så jag skrev att jag ogillar självömkande beteende. Zymba tog väl till sig av det där rätt hårt, såg sen att hon avreggade. Time sände mig pm där hon kritiserade mig hårt och betedde sig som en översittare. Om jag inte höll med henne om att hon har rätt och jag fel skulle hon låsa mig.

Vad ska man säga? Tycker du att det låter rättvist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att Isola blev låst i en hel månad känns också grovt överdrivet! Men, så är det när man inte är bästis med Time...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_X_:

Jag tänker strida för rättvisan på det här forumet, de ska inte få jävlas med folk!

Kanske skulle ha formulerat mig bättre, därför tog jag bort den, impulser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eminem Show: Kanske skulle ha formulerat mig bättre, därför tog jag bort den, impulser

Det är lugnt, jag förstår vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_X_:
Att Isola blev låst i en hel månad känns också grovt överdrivet! Men, så är det när man inte är bästis med Time...

Vad gjorde hon?


   
SvaraCitera

man är inte fascist för att man låser någon som beter sig illa din fåntratt

det finns mer att göra än att agera kurator på ett ungdomsforum för att få modpoäng och fylla dess "vad lyssnar du på"-tråd med extremt enformig för att inte nämna skitdålig musik stup i kvarten

ut och få lite frisk luft


   
SvaraCitera