Aviseringar
Rensa alla

Fascistfasoner hos moderatorkåren


_X_: Vad ska man säga? Tycker du att det låter rättvist? 

Nej. Så länge du håller dig inom ramarna för vad som är lämpligt att skriva i ett diskussionsforum ska du ha rätt att kritisera folk, även om det sårar. Nu tycker jag inte att din fientlighet mot självömkande beteende känns särskilt hjälpande/konstruktiv, men du ska ändå få uttrycka din åsikt utan att bli låst.

Sen verkar Zymba må extremt dåligt just nu och det kanske inte var så finkänsligt att kritisera henne så hårt som jag förmodar att du gjorde, vilket jag antar bidrog till times agerande. Två dagars låsning är heller inte särskilt länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: din fåntratt

Du beter dig illa i princip varje inlägg du skriver, men ser inte att du blir låst. Detta jag citerat är för övrigt ett personangrepp och respektlöst beteende så egenligen hade du kunnat bli låst om man ska tillämpa konsekventa regler på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Nu tycker jag inte att din fientlighet mot självömkande beteende känns särskilt hjälpande/konstruktiv, men du ska ändå få uttrycka din åsikt utan att bli låst.

När det är detta som  mest effektivt håller kvar en i ett destruktivt beteende upplever jag att det är bra att kritisera det. Jag vet att det iaf har hjälpt mig. Jag har dock lovat Zymba att inte skriva mer till henne efter att jag skrev det inlägget, men likförbannat blev jag låst.

Proteus: Sen verkar Zymba må extremt dåligt just nu och det kanske inte var så finkänsligt att kritisera henne så hårt som jag förmodar att du gjorde, vilket jag antar bidrog till times agerande. Två dagar är inte heller särskilt länge.

Det är inte antalet dagar som irriterar mig mest utan detta översittarbeteende från Time.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: fylla dess "vad lyssnar du på"-tråd med extremt enformig för att inte nämna skitdålig musik stup i kvarten

Detta är helt irrelevant. Jag struntar fullständigt i vad du anser är bra musik. Alla har rätt att lägga upp den musik de gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Vad gjorde hon?

Bl a kritiserade Time... Sen skrev hon riktiga namn på ett antal umare i ett inlägg där hon kritiserade deras beteende.


   
SvaraCitera

_X_:

Du beter dig illa i princip varje inlägg du skriver, men ser inte att du blir låst. Detta jag citerat är för övrigt ett personangrepp och respektlöst beteende så egenligen hade du kunnat bli låst om man ska tillämpa konsekventa regler på forumet.

jag gör inte naturliga följder av depression såsom självömkan till ett psykiskt brott och pikar människor över det när de mår dåligt, som en jävla högstadiefjortis

jag får ofta mina inlägg borttagna dock, jag skulle gissa på att jag inte blir låst för att jag inte gör lika hängivna försök att kränka folk personligen (snarare än ytligt, såsom att du är en fåntratt för att du gnäller om fascistfasoner när du betedde dig illa och blev låst - dessutom i två dagar, lmfao)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: jag gör inte naturliga följder av depression såsom självömkan till ett psykiskt brott och pikar människor över det när de mår dåligt, som en jävla högskolefjortisjag får ofta mina inlägg borttagna dock, jag skulle gissa på att jag inte blir låst för att jag inte gör lika hängivna försök att kränka folk personligen (snarare än ytligt, såsom att du är en fåntratt för att du gnäller om fascistfasoner när du betedde dig illa och blev låst - dessutom i två dagar, lmfao)

Du är en riktig ängel du. Rullar ögonenTrött


   
SvaraCitera

_X_:

Du är en riktig ängel du. Rullar ögonenTrött

du saknar självinsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: du saknar självinsikt

Inte mer än du. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

......


   
SvaraCitera

_X_:

Inte mer än du. Tumme upp

avsevärt mer än jag

du är totalt disträ inför faktumet att din omdömeslösa "kritik" av en enskild deprimerad människas självömkan inte är effektiv terapi utan underbygger dåligt mående, och då är du um:s självutnämnda ryttare för psykiskt välmående

jag har inga illusioner om bilden av mig på det här forumet, och jag skulle inte böla över att bli låst i två dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp: avsevärt mer än jag
du är totalt disträ inför faktumet att din omdömeslösa "kritik" av en enskild deprimerad människas självömkan inte är effektiv terapi utan underbygger dåligt mående, och då är du um:s självutnämnda ryttare för psykiskt välmående
jag har inga illusioner om bilden av mig på det här forumet, och jag skulle inte böla över att bli låst i två dagar

Din åsikt är noterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menar inte nåt illa men jag upplever nog samma att Time har en väldigt översittig ton

Men jag ska vara ärlig och säga det jag tänker inte för någon annan anledning Icke! jag tycker att det var väldigt lågt av dig, ärlighet är inte alltid det bästa ,det kan såra människor och man ska välja person att säga det man tycker och tänker till annars kan den andra personen ta riktigt illa upp som sagt, om du har rätt eller inte vilket inte jag tycker har ingen relevans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_X_:

Din åsikt är noterad.

Släpp försvarspositionen och testa att tänka lite i andra banor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Släpp försvarspositionen och testa att tänka lite i andra banor

Jag har inget emot att tänka i andra banor, men rövhål som payphone tänker jag inte diskutera med.


   
SvaraCitera