Aviseringar
Rensa alla

Fasiken spår din framtid!!


Ämnesstartare

Spå min framtid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg ni måste ju ge lite info! :'( 

står va ja behöver i första inlägget 🙁 

Fingerprints:
Spå min framtid

Johansson:
Spå mig!! PS: mrman har avreggat sig...

Kudhos:
Go for it bby. 

Fantastiskt:
man bha.. använder aldrig Rodnar smileyn..

och sen när man svarar på nått fasiken skriver så bha..

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: Behöver veta kön, läggning,  vilket datum ni är född (bara dag, månad) och hårfärg (  ) Ibland kan även ursprung hjälpa asmycket !

tjej

hetero

12 mars

brunt, sydeuropa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välj vilket du vill!! riktigt helst 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är hona, hetero, blond, född 10 november


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
välj vilket du vill!! riktigt helst 

vad menar du?
om du ska ha 99% där ja verkligen försöker se så måste ja typ ta något :S
brukar bli asbra på se saker när ja tagit typ propavan lol.. blir sådär askonstig i huvudet då o lätt för att vandra ur min kropp o iväg till andra o se saker som hänt elr kmr hända, men haft 99% rätt då iaf 

fast ah propavan e bläh 🙁 alla mina tjafs ja någonsin haft har kommit i följd av att ja tagit propavan samma dag elr dagen innan 🙁 


   
SvaraCitera
Kudhos

Fasiken: Behöver veta kön, läggning,  vilket datum ni är född (bara dag, månad) och hårfärg ( Blink ) Ibland kan även ursprung hjälpa asmycket ! 

Fasiken:
omg ni måste ju ge lite info! :'( 

står va ja behöver i första inlägget 🙁 

Kön: Man/pojke/grabb/synonym.Läggning: Än så länge heterosexuell.Födelsedatum: April, 12.Hårfärg: Sorelle eller sardelle eller vad det kallas. Brunt-ish. Typ bruntblont. Ursprung: Född i BOTKYRKA, GHETTOT YE YE BOI braap braap men har polskt påbrå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

vad menar du?
om du ska ha 99% där ja verkligen försöker se så måste ja typ ta något :S
brukar bli asbra på se saker när ja tagit typ propavan lol.. blir sådär askonstig i huvudet då o lätt för att vandra ur min kropp o iväg till andra o se saker som hänt elr kmr hända, men haft 99% rätt då iaf 

fast ah propavan e bläh 🙁 alla mina tjafs ja någonsin haft har kommit i följd av att ja tagit propavan samma dag elr dagen innan 🙁 

asså om det ska vara fantasi eller riktigt, din spårdom =( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

asså om det ska vara fantasi eller riktigt, din spårdom =( 

ah nä kmr försöka göra på riktigt oxo men ah de blir nog mest fantasi pga har inget o ta : ( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

ah nä kmr försöka göra på riktigt oxo men ah de blir nog mest fantasi pga har inget o ta : ( 

okidoki! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm känns svårt o komma igång me alkoholen 🙁 

kanske blir uppskjutet 


   
SvaraCitera
mynona

mjaou. (fast ser du nåt som jag verkligen inte vill höra så kan du ta bort de innan du påstar 😉 Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
mjaou. (fast ser du nåt som jag verkligen inte vill höra så kan du ta bort de innan du påstar 😉 Rodnar

som ja sa de e mer fantasi när man frågar i den här tråden
vill man på riktigt veta så får man pma mig + skicka typ propavan elr nått som gör mig sjukt flummig o får lätt för att typ komma utanför min kropp elr hur ja ska förklara de.. känns som så iaf :S


   
SvaraCitera

man, 20 år, blond, ålänning

vill ha en icke verklighetsförankrad framtid spådd


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken:

som ja sa de e mer fantasi när man frågar i den här tråden
vill man på riktigt veta så får man pma mig + skicka typ propavan elr nått som gör mig sjukt flummig o får lätt för att typ komma utanför min kropp elr hur ja ska förklara de.. känns som så iaf :S

går bra med fejkfantasi åsså. om det är bra kan jag inbilla mig att det stämmer Rodnar


   
SvaraCitera