Aviseringar
Rensa alla

Fasiken, vad händer med oss?


Ämnesstartare

Jaaa ny tråd!!

bgDFGG.gif

Vill typ fantisera om att umgås med er
Fast bara er som man faktiskt sett på forumet i minst ett år Söt 
Och har vi aldrig snackat elr citerat varandra så lär jag inte svara :s

Men ah de som vill kan skriva "ok ta mej" 
utan "Blink" eller "Hjärta" eller "Skål" eller "Glatt skålande" eller "Party" eller "Rodnar" eller "Icke!"
för de får mej o tänka på sex

så svarar ja med typ va vi skulle göra om vi umgicks en dag fast förmodligen inte pga kmr kanske fantisera för mkt? Typ åka tebax i tiden elr nått

fast jag vet inte


   
Citera

Fasiken: "ok ta mej"

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta inte mig 

men fiiin tråd Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja säg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta din gamla räv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Rodnar

Eftersom jag aldrig mött dig så blir det nå första gången vi träffas Rodnar

Det skulle nog börja med att vi under en veckas tid spenderat lite väl mycket tid i chatten med varandra. Vi hade börjat diskutera saker som berörde oss båda två, svårigheter med människor är nog det som knyter oss samman.

Du lyckas länka till ett ganska roligt klipp, jag blev faktiskt förvånad får jag lova om jag ska vara ärlig. Vi börjar helt oseriöst skämta om att träffas, bara för att få måla upp olika scenarion där i princip allt går så fel att vi avbryter varandra med att skriva "haha omg nej Gråter" i chatten. 

"vi borde bara göra det.. " skriver jag till dig
du svarar med ett simpelt "ja"
jag, "men jag kommer aldrig våga vara den som tar initiativet.."
du, "jag måste slagga, höres BRODER"

Blir fruktansvärt irriterad över att du avslutade med att skriva "BRODER"
Drar till jobbet morgonen därpå, tänker inte så mycket på att vi skrev igår. Har en typiskt asbra dag på jobbet, rent socialt, så jag har extremt bra självförtroende. 

Får ett sms

"har du lust att ses?"
                                  "vem är det?"
"det vill du allt veta va? ;)"
                                  ".... *_*"
"det är jag, volvo4life. :$"
                                  "åh :$ hej 😀 ah nä jag vet int :$"

För att hålla en lång konversation kort så lyckas du övertala mig om att du ska få hämta mig utanför jobbet när jag slutat.

Slutar om en kvart.
Kan inte riktigt finna orken till att göra det jag ska så jag har gömt mig i ett soprum och tar mig en cigg. Försöker lugna ned mig med lite musik, men alla låtar känns så värdelöst opeppande.

giphy (1).gif

En bil dyker upp på baksidan av huset och jag fryser till och gör inte så mycket mer än att stirra mot bilen och vänta på att du ska kliva ut, vilket du inte gör. Efter ett tiotal sekunder så vågar jag vinka, du ser ut att vinka tillbaka.

"men gå ut då!!" tänker jag Ledsen

börjar gå mot dig, får tankar kring att du ska gasa iväg när jag kommit tillräckligt nära. Så mina steg blir ännu tyngre av rädslan att allt kommer gå åt helvete, nu när vi är så nära. 
Kommer fram mot förarsidan och knackar på rutan, du kliver ut.

jag, "tah taah tja *host* TJA! :D"
du, "hejsan"

Så står vi och tittar på varandra ett tag, 

jag, ".... ska vi åka nånstans?"
du, "ja"

Vi sätter oss i bilen och åker runt lite. Får lite panik över att det är så tyst och spänt, vill så gärna slå på stereon men vågar inte riktigt. Till slut blir jag mest bara irriterad och frustrerad och säger allt jag vill säga rakt ut.

"nä nu får vi fan ha lite musik i alla fall"

du slår nervöst på radion men vilken perfekt tajming du hade, asbra låt på radion!


Vi börjar båda att lite diskret att svänga med huvudena i takt med låten. Tror vi båda ler lite, utan att titta på varandra. När låten börjar ta slut så tittar vi mot varandra och det känns genast mindre spänt mellan oss. Du berättar lite om din dag och jag om min, men vi undviker båda att gå in allt för djupt i någon diskussion.

jag, "vi åka nånstans där vi kan sätta oss ute?"

du, "vart då? :D"

jag, "jag vet inte, hittar inte så bra i stockholm haha.."

du, "inte jag heller :D" 

jag "... *_*" 

jag "okej vi åker dit där de finns nått berg kanske, så kan jag kasta ned dig ifall du blir jobbig :D"

du, "ok :$"

Så hittar vi till slut en plats i närheten av där du bor. När vi hoppat ut ur bilen så hojtar du till, "fasiken!" , du öppnar upp din väska och räcker mig en Lapin Kulta.

giphy_3.gif

Lyser upp som en sol gör jag!
Vi går längs en stig som verkar leda ned till en sjö. Vi sätter oss på en stor sten och tittar på några som simmar. 

"sugen man blir på simma" säger du
"mm"

Men vi snackar lite mer om relationer. Jag får lätt för att sitta och testa dig med att säga saker som dom flesta ej skulle hålla med om. Du vågar inte riktigt säga emot, även fast att du inte håller med. Frågar dig gång på gång varför du inte dricker något, samtidigt som jag visar att jag är glad över att du köpt hela 48 lapin kulta till mig. Men något i mig säger att du också vill ta dig en öl :'( ! 

Du skrattar ganska mycket ändå, känns rätt avspänd för att vara nykter. Vi får för oss att gå runt i skogen som ligger intill vattnet och vi går genast vilse. Du börjar gå runt och slå på träden.

Jag, "Men vilket djävla liv, varför slår du på träden volvo?"
Du, "Jo, ifall det sitter fåglar i träden så flyger dom mot vattnet när dom blir rädda.. då kommer vi hitta tillbaka !!"

skrattar till och tycker det låter så fånigt
sen börjar jag tänka "tänk om.."

och så går vi runt och slår på träden i ett par timmar innan vi hamnat utanför din port med hjälp av en ung fjårtis som vi sprang på inne i skogen, hon hade tydligen gömt sin sprit där.

Hon är ganska trevlig, även om jag tycker det mest bara känns pinsamt att gå runt med en fjårtis som skriker när hon talar, värre än mig tamejfan. Du verkar bli väldigt glad när hon pratar med oss, mest dig. 

Jag går hem!
Slut

Och typ 70% handlade om mig ;P


   
SvaraCitera
höna

lilla fasiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen känns det mer som något jag skulle göra 

att börja slå på träden o tro att de får fåglarna att flyga mot vattnet


   
SvaraCitera

Fasiken: Och typ 70% handlade om mig ;P

Hahaha, vilket scenario. Du borde typ testa på författaryrket eller något Tumme upp
Intressant läsning, verkligen.

Fasiken: Hon är ganska trevlig, även om jag tycker det mest bara känns pinsamt att gå runt med en fjårtis som skriker när hon talar, värre än mig tamejfan. Du verkar bli väldigt glad när hon pratar med oss, mest dig.

Det låter ungefär som mig Mycket glad Gapiga personer är dock jävligt jobbiga.

Men, men. Bravo Tumme upp
Träffas vi någon gång på riktigt lär du dock få en annan bild av mig en den du fått. Eller inte, vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Hahaha, vilket scenario. Du borde typ testa på författaryrket eller något Tumme upp
Intressant läsning, verkligen.
Det låter ungefär som mig Mycket glad

Men, men. Bravo Tumme upp

ah inge sånt överdrivt nu
vill inte börja ogilla dig på riktit


   
SvaraCitera

Fasiken:

ah inge sånt överdrivt nu
vill inte börja ogilla dig på riktit

Okej, det var skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Okej, det var skräp.

bra!
man ska säga va man tycker 

för både sin egen o andras skull ;D

annars kan man bli en sån som söker till idol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

bra!
man ska säga va man tycker 

för både sin egen o andras skull ;D

annars kan man bli en sån som söker till idol

"Heja Idol!"

Citering images?q=tbn:ANd9GcT7dXq1eYj2BOCD4Uqa2BC


   
SvaraCitera
reben

vet svaret tror jag ?


   
SvaraCitera
mynona

du svarade väl redan på det i umträff-tråden tror jag! 


   
SvaraCitera