Aviseringar
Rensa alla

Fast i mellanlandning i 10h


Ämnesstartare

respons:

Yeah, får se ifall jag får något heltidsjobb efter våren, då kommer jag också ha röven full av pengar (jämfört med nu åtminstone). [cool]

Ah, det är sweet alltså. Att ha röven full med pengar, alltså. Det skramlar lite när jag dansar, men i övrigt är det riktigt schysst.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Ah, det är sweet alltså. Att ha röven full med pengar, alltså. Det skramlar lite när jag dansar, men i övrigt är det riktigt schysst.

Ja. Får se om jag är dum i huvudet nog nu bara att köpa och renovera en gammal båt att bo i med två vänner, då lär jag vara luspank i några år till (men bo på en båt motherfucker [cool]).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ja. Får se om jag är dum i huvudet nog nu bara att köpa och renovera en gammal båt att bo i med två vänner, då lär jag vara luspank i några år till (men bo på en båt motherfucker [cool]).

Hah, det låter ju som en svinbra idé. Pengar kommer och går, whatever liksom. Att bo på en båt är en helt annan femma!


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Hah, det låter ju som en svinbra idé. Pengar kommer och går, whatever liksom. Att bo på en båt är en helt annan femma!

Haha ja, väntar på att killen ska maila besiktningspapperen för att se om det kan funka. I sådana fall blir det till att döpa den till M/S Shoreline och tatuera in ett ankare på armen. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

bli full på taxfree-sprit

Skulle inte banga [bigcheers], men ett litet problem, är lite för ung för sånt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Haha ja, väntar på att killen ska maila besiktningspapperen för att se om det kan funka. I sådana fall blir det till att döpa den till M/S Shoreline och tatuera in ett ankare på armen. [cool]

Fan vad fränt! Jag hälsar på i sommar! [wink]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Fan vad fränt! Jag hälsar på i sommar! [wink]

Fortfarande asmycket som måste klaffa för att det ska bli av, men blir det så så lär det vara någon gång i sommar den är upprustad nog för att cruisa runt i skärgården och kalasa på. Du har en stående inbjudan i sådana fall. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Du har en stående inbjudan i sådana fall. [cool]

Låter grymt, mycket uppskattat!

Jag har aldrig hajat den här skärgårdsgrejen, alltid tyckt det mest verkat som en sån där tråkig hypad överklasshobby á la golf.

Antar att du får visa mig den andra sidan!


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag har aldrig hajat den här skärgårdsgrejen, alltid tyckt det mest verkat som en sån där tråkig hypad överklasshobby á la golf.

Haha har ingen direkt erfarenhet, men man kommer inte mycket längre än ut i skärgården med den. Tänker mig mest att man vill kasta loss och dra någonstans ostört för att pumpa musik på hög volym. Och stå med popped collar och backslick förstås med ett glas skumpa i handen. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Och stå med popped collar och backslick förstås med ett glas skumpa i handen. [cool]

Jag står här och väntar. Ring mig!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker aldrig mer flyga från Landvetter, aldrig. Bläääääh [tired]


   
SvaraCitera

whatever:

Skulle inte banga , men ett litet problem, är lite för ung för sånt

Oh. Då tar jag tillbaka förslaget. Såvida du inte gillar choklad med likör i, men det gör väl ingen under 65.


   
SvaraCitera