Aviseringar
Rensa alla

Fasta eller detox?


Ämnesstartare

Villket är bäst?

Alltså räknas det som att man fastar om man bara dricker rotfrukt/grönsaks-gegga(allt det är allt som man käkar) som man mixrat ihop i mixern+tar vitaminer, kalcium tabletter å sånt

Sak man ta vitamintabetter under en fasta?
Sak man ta vitamintabetter under en detox?

Dold text: P.S om jag inte får svar här vänder jag mig till ett riktigt hälsoforum.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

invisible:

P.S om jag inte får svar här vänder jag mig till ett riktigt hälsoforum.

Gör det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den ultimata renande kuren lär ju vara att dricka saltvatten tills man spyr som brandslang, fast normala människor lär inte göra det mer än en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Den ultimata renande kuren lär ju vara att dricka saltvatten tills man spyr som brandslang, fast normala människor lär inte göra det mer än en gång.

[tired] U.S.C.H.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SErIÖST VEt INGEN HUR MAN FASTAR Å FÅR MAN TA VITAMINTABLETTER ELLER FÖRSTÖR DET NÅT?!?!??!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

SErIÖST VEt INGEN HUR MAN FASTAR Å FÅR MAN TA VITAMINTABLETTER ELLER FÖRSTÖR DET NÅT?!?!??!?!?

vadå fastar?[zzz] inte äta på en månad för att man ska uppleva jesus lidande eller vad?[confused]


   
SvaraCitera

invisible:

detox

bojkotta det ordet i sammanhanget. sjukt löjligt[n]


   
SvaraCitera

invisible:

vitamintabetter

inehåller i princip ingen engergi, så hur skulle du gå upp av det?
Dold text: människor är dumma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

inehåller i princip ingen engergi, så hur skulle du gå upp av det?

nja... jag bara menar förstör det fastan? (menar typ inte viktuppgång/nedgång)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

inte äta på en månad för att man ska uppleva jesus lidande eller vad?

inte äta ett smack på 1-2 veckor. eller bara äta lite grönsaks/fruktpure för näringensskull. 🙂 vill göra det för att rena mitt sinne


   
SvaraCitera

invisible:

nja... jag bara menar förstör det fastan?

det kanske förstör den oerhört mysiga stämmningen som uppstår när du fastar[rolleyes]


   
SvaraCitera

invisible:

rena mitt sinne

???[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

det kanske förstör den oerhört mysiga stämmningen som uppstår när du fastar[rolleyes]

FAN. DÅ SKA VITAMINTABLETTERNA INTE STå I MIN VÄG! VIK HÄDAN ONDSKEFULLA DJÄVULSPILLER! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

vill göra det för att rena mitt sinne

lol, då får du väl fan känna efter själv. Tror inte att någon här har sådan insyn i ditt psyke att han eller hon kan avgöra huruvida du kommer förstöra den otroliga effekten som du får av att inte äta på jättelänge genom att ta vitamintabletter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller pratar du om att rena din kropp? Jag förstår inte riktigt.


   
SvaraCitera