Aviseringar
Rensa alla

Fastnat för att slicka? Favorit-tekniker? variera?


Ämnesstartare

Av nån anledning blev jag helt "in for it" med ett KK och slickade henne ordentligt första gången. Skulle ge henne ögonkontakt och insåg att hon hade krökt ryggen så mycket att jag inte ens kunde se hennes ansikte xD

Jag var nöjd och hon smakade gott^^

Nu undrar jag om nån tidigare blivit helt obsessed av att slicka helt oförklarligt, och vad för "teknik" som funkar bäst för er.

Själv varierar jag och prövar eg allt, funkar bäst när tjejer suger av en, och jag kan nog tänka mig att en tjej precis som en kille kan tröttna på stimulering på samma ställe hela tiden.

Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

jag kan nog tänka mig att en tjej precis som en kille kan tröttna på stimulering på samma ställe hela tiden.

I am a givöör [love]


   
SvaraCitera

slicka långsamt på klitan tills hon kommer. tar ju tid o kan vara tröttsamt men jävligt skönt för henne


   
SvaraCitera

För att förbättra det hela brukar det vara populärt med ett eller två fingrar i henne samtidigt som man slickar, framförallt mot slutet. Och om hon är öppen för det, varför inte stimulera hennes anal för att ge henne en ännu kraftigare orgasm? Brukar iaf funka på min tjej [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swedishguy:

varför inte stimulera hennes anal för att ge henne en ännu kraftigare orgasm? Brukar iaf funka på min tjej [wink]

Jo d gör jag, fast jag sticker fan inte längre in nått där längre, stinker som faaaan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill hon bli slickad får hon väl skaffa en hund eller nåt[shake]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Jo d gör jag, fast jag sticker fan inte längre in nått där längre, stinker som faaaan xD

Till att börja med behöver man inte sticka in nåt, är ju rätt känsligt på utsidan också.. Men jag har aldrig upplevt nåt problem med stank, som du säger. Är kanske lämpligast om det inte är alltför länge man tog en dusch [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vill hon bli slickad får hon väl skaffa en hund eller nåt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera