Aviseringar
Rensa alla

Fastnat på en psykologi uppgift


Ämnesstartare

Om man skulle jämföra det kogntiva perspektivet och de humanistiska perspektivet, hur skulle det vara då? Jag är väldigt intresserad av psykologi och läser det gärna på fritiden, men på något sett har det inte fastnat i huvudet på mig. Finns det någon som kan hjälpa mig på traven när det gäller att jämföra och koppla de kognitiva och humanistiska teorier och begrepp? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Jämförande uppgifter är så dumma!
DUMMADUMMADUMMADUMMA

"JÄMFÖR A OCH B SÅ FÅR VI SE OM DU FATTAR NÅGOT DIN FJANT"

Minns hur det var, lider med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst är det? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Minns hur det var, lider med dig.

Har sådana i min hemtenta, buhu. Trodde att sådant hörde till gymnasiet, men icke. Nu ska: "jämför de rörliga bildernas (film, tv, video) betydelse med någon av de äldre teknologiernas förändringar" och "Jämför massmediekulturen med den digitala kulturen".... [cry]

Oki, förlåt för att jag kapade tråd, ville också gnälla [blush] Och kan tyvärr inte hjälpa eftersom det var flera år sedan jag läste pysklogi. Men ja, läs: ​här! så lär du hitta saker [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah gnäll på! Jag är bara glad att jag inte är ensam om det här. Och tusen tack för svar! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns bara att när jag läste pskyologi så var det just dessa två synsätt som var svårast att skilja på. De har så massa gemensamt så det inte ens är roligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har redan gråtit flera gånger för att jag inte förstår ett piss och att det är så otroligt jobbigt, haha. [crazy]


   
SvaraCitera
ayka89

Nintendo:

Har sådana i min hemtenta, buhu. Trodde att sådant hörde till gymnasiet, men icke. Nu ska: "jämför de rörliga bildernas (film, tv, video) betydelse med någon av de äldre teknologiernas förändringar" och "Jämför massmediekulturen med den digitala kulturen".... [cry]

Oki, förlåt för att jag kapade tråd, ville också gnälla [blush] Och kan tyvärr inte hjälpa eftersom det var flera år sedan jag läste pysklogi. Men ja, läs: ​här! så lär du hitta saker [crazy]@

kan du hjälpa mig med den hemtenta som du har haft ? 

Nintendo:

Har sådana i min hemtenta, buhu. Trodde att sådant hörde till gymnasiet, men icke. Nu ska: "jämför de rörliga bildernas (film, tv, video) betydelse med någon av de äldre teknologiernas förändringar" och "Jämför massmediekulturen med den digitala kulturen".... [cry]

Oki, förlåt för att jag kapade tråd, ville också gnälla [blush] Och kan tyvärr inte hjälpa eftersom det var flera år sedan jag läste pysklogi. Men ja, läs: ​här! så lär du hitta saker [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ayka89:

lite sen i trådenGalen


   
SvaraCitera
ayka89

vad? jag förstår inte 

Nintendo:

Har sådana i min hemtenta, buhu. Trodde att sådant hörde till gymnasiet, men icke. Nu ska: "jämför de rörliga bildernas (film, tv, video) betydelse med någon av de äldre teknologiernas förändringar" och "Jämför massmediekulturen med den digitala kulturen".... [cry]

Oki, förlåt för att jag kapade tråd, ville också gnälla [blush] Och kan tyvärr inte hjälpa eftersom det var flera år sedan jag läste pysklogi. Men ja, läs: ​här! så lär du hitta saker [crazy]@

kan du hjälpa mig med den hemtenta som du har haft ? 

Nintendo:

Har sådana i min hemtenta, buhu. Trodde att sådant hörde till gymnasiet, men icke. Nu ska: "jämför de rörliga bildernas (film, tv, video) betydelse med någon av de äldre teknologiernas förändringar" och "Jämför massmediekulturen med den digitala kulturen".... [cry]

Oki, förlåt för att jag kapade tråd, ville också gnälla [blush] Och kan tyvärr inte hjälpa eftersom det var flera år sedan jag läste pysklogi. Men ja, läs: ​här! så lär du hitta saker [crazy]

FNÖ:

lite sen i trådenGalen


   
SvaraCitera