Aviseringar
Rensa alla

Fått diabetes. Typ 1.


Ämnesstartare

Det. Känns. Förjävligt.

Ge mig socker.


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

Förstår att det känns förjävligt. [sad] Är livrädd för att få det.


   
SvaraCitera

[no-no]Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

usch, stackare. Är rädd för att få diabetes.


   
SvaraCitera

kommr nt ihåg, äre när man inte får äta socker eller måste hålla blodsockret uppe?[blush][sad]


   
SvaraCitera

Åh fyfan [sad][love] Alltid oroat mig för. Räcker det med piller eller måste du ta sprutor hemma?


   
SvaraCitera

kindergartner:

Fått diabetes

förjävligt[sad] fruktar för diabetes det ligger i min släkt[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Förstår att det känns förjävligt. [sad] Är livrädd för att få det.

Har någon i din släkt det?

tassarinigen:

[no-no]

Lägg av!

Postorderhoran:

usch, stackare. Är rädd för att få diabetes.

Ligger det i din släkt?

BadAssLezbo:

kommr nt ihåg, äre när man inte får äta socker eller måste hålla blodsockret uppe?

Man får äta socker och sötsaker men man ska vara föriktig med det. Och jo, man måste hålla blodsockret uppe genom att ta insulin men det får inte bli för högt heller så man får kombinera sprutor med bra mat.

isola:

Åh fyfan [sad][love] Alltid oroat mig för. Räcker det med piller eller måste du ta sprutor hemma?

Jag måste ta en hel del sprutor varje dag. Cry. Det gör inte så ont i magen men fingrarna är riktigt jobbigt.

Paranormal_Cannabis:

förjävligt[sad] fruktar för diabetes det ligger i min släkt[cry]

När man är 22 är det lite svårare att få typ 1 diabetes. Jag är snart 20 och de var lite förbluffade för att jag fick det. Eller menar du typ 2 nu? Övervikt och sådant?


   
SvaraCitera

kindergartner:

Man får äta socker och sötsaker men man ska vara föriktig med det. Och jo, man måste hålla blodsockret uppe genom att ta insulin men det får inte bli för högt heller så man får kombinera sprutor med bra mat.

okj, feel sorry for u [sad]


   
SvaraCitera

kindergartner:

Det gör inte så ont i magen men fingrarna är riktigt jobbigt.

Testar du ditt blod i fingrarna? Minns att min farfar gjorde det varje dag. Det lät PIIIP om den där apparaten där man ska droppa blodet på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Testar du ditt blod i fingrarna? Minns att min farfar gjorde det varje dag. Det lät PIIIP om den där apparaten där man ska droppa blodet på.

Yes, en blodsocker apparatur. Det låter PIIIP för mig med. Ingen rolig grej dock.


   
SvaraCitera

så du va en gottegris=


   
SvaraCitera