Aviseringar
Rensa alla

fattar INGEnTING


Ämnesstartare

Om jag kollar en mobil på telias hemsida, en mobil med abonnemang för si och så och engångavgift lalala, finns det att köpa exakt samma i telias butiker? Eller har de andra priser på internet?

När man köper en mobil med abonnemang, börjar det funka på en gång? D:

3e frågan om man har ett gammalt kontantkortsnummer på en annan operatör, hur lång tid tar det innan man kan börja använda det numret med abonnemanget?

Jag är helt lost det känns hemskt, har försökt ringa till teliabutiker men det kan man inte heller


   
Citera
Ämnesstartare

alla fattar ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du kan köpa det för samma pris i telias butiker. Men kolla på katshing.se istället, bättre priser än telias.
Abonnemanget aktiveras med en gång så bara tuta och köra.
byter du operatör vet jag ej hur lång tid det tar..


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska gå till en Telia-butik och kolla priserna där. Då kan du passa på att fråga dem allt också! Verkar mycket lämpligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med 3-abonnemang tror jag det skulle ta typ 2-3 arbetsdagar eller nåt innan det gamla numret kunde flyttas till abonnemanget. men det jag ville flytta var tydligen inte registrerat hos comviq, eller nåt, så jag tog det nya numret till abonnemanget ändå. orkade inte krångla

borde väl inte ta längre tid med andra operatörer kan man tycka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Ja du kan köpa det för samma pris i telias butiker. Men kolla på katshing.se istället, bättre priser än telias.
Abonnemanget aktiveras med en gång så bara tuta och köra.
byter du operatör vet jag ej hur lång tid det tar..

Oki tack

Sterd:

Jag tycker att du ska gå till en Telia-butik och kolla priserna där. Då kan du passa på att fråga dem allt också! Verkar mycket lämpligt.

Ah men orkar inte åka i onödan

enhimmelskdrog:

med 3-abonnemang tror jag det skulle ta typ 2-3 arbetsdagar eller nåt innan det gamla numret kunde flyttas till abonnemanget. men det jag ville flytta var tydligen inte registrerat hos comviq, eller nåt, så jag tog det nya numret till abonnemanget ändå. orkade inte krångla

Aha ah tror ej mitt nummer är registrerat heller


   
SvaraCitera

Lounge fact:

åka

Gå sa jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Gå sa jag!

D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÖP INTE TELIA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

KÖP INTE TELIA!

billigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

billigt!!!!!!!!!!!!!!!

KÖP TELE2!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

KÖP TELE2!!! [mad]

dåra!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

dåra!!

Venne, gå in på msn! :PPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör på telia! telia max 25..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

kör på telia! telia max 25..

aaaa men då ingår inte surf?


   
SvaraCitera