Aviseringar
Rensa alla

fattar inte grejen[confused]


Ämnesstartare

med tjocka tanter som går till gymmet för att GÅ på löpbandet i 30 minuter[mad] så att alla blir upptagna[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fattar inte grejen med att gå till gym för att springa på löpband överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

För de tror seriöst att det ska göra nått, lite nytta gör det ju ändå. =)
Dock beroende på hur ofta detta görs i veckan samt vilket tempo, snabb gång är ju bäst för förbränning kontra springa eller lunka. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

med tjocka tanter som går till gymmet för att GÅ på löpbandet i 30 minuter så att alla blir upptagna

Jag gjorde,vet att d är onödigt men styrketränade efter. d va trevligt att gå där och kolla på tv samtidigt eller prata med gymägaren som peppade en och sa att man såg resultatet och man va söt,sicken lögnare,men en applåd för att han kunde ljuga så bra ialf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bra om man vill värma upp lite smidigt i några minuter[y]. Läpning på gymmet är juh bara konstigt. Man behöver inget kort för att springa , det är gratis utomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Läpning på gymmet är juh bara konstigt. Man behöver inget kort för att springa , det är gratis utomhus.

De kanske inte har tillgång till något nära ställe där man kan löpa på, alla vill säkert inte springa på gatorna/bland folk som en del gör.

Sen kan löpning vara uppvärmning.


   
SvaraCitera
elinc

Roll on:

Fattar inte grejen med att gå till gym för att springa på löpband överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*facepalm*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

De kanske inte har tillgång till något nära ställe där man kan löpa på, alla vill säkert inte springa på gatorna/bland folk som en del gör.

Hmm, jojuste, du har en poäng, ... Det tänkte jag inte på- Det är juh typ inte så trvligt att gå på stan när en flåsande snorig joggare swischar förbi titt som tätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Fattar inte grejen med att gå till gym för att springa på löpband överhuvudtaget.

Fattie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Fattie.

Eftersom jag springer ute! 🙁


   
SvaraCitera
blum
 blum

Är det dåligt väder ute är det ju mycket najsare att springa på löpband än utomhus i blåst, regn eller kyla. Oftast spelar de väl musik, och så slipper man bära med sig en vattenflaska när man springer, och man slipper möta massa folk som glor på en. Finns ju massa bra anledningar att springa på löpband ju!

Att gå kanske är lite lamt, men om de går länge och ofta så, visst.


   
SvaraCitera

Man får bara gå i 10 minuter sträck på mitt gym. Men de är faktiskt alltid upptagna, sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Fattar inte grejen med att gå till gym för att springa på löpband överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

med tjocka tanter som går till gymmet för att GÅ på löpbandet i 30 minuter[mad] så att alla blir upptagna[sad]

FÖRLÅT DÅ [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera