Aviseringar
Rensa alla

Fattiga människor som bara dricker öl hela tiden


Ämnesstartare

En tanke som slagit mig är alla dessa människor som endast köper öl hela tiden. Det är mitt sätt att suga in information och skapa en inre analys av någon. Genom att kolla på bordet de har framför sig och sedan undersöka deras drycker. Det jag kommit fram till är att 90% av alla människor är fattiga. De sitter där med sina öl. Beställning efter beställning. Öl. Öl. Öl. En 50-lapp kan de unna sig. Ni äcklar mig.

Men då frågar jag mig själv, vad hände med människans njutning? Människans utstrålning? Människans självrespekt? Män klagar på att de inte får napp på krogen/nattklubben men svaret är ju så uppenbart, allt beror på din äckliga low-class-öl som står och flottar sig som en äcklig hamburgare. Kvinnor uppfattar din billiga öl som urin. En uteliggares urin.

Beställ en drink istället. Eller är du fattig? Framstå inte som fattig om du vill ha fisk. Det handlar inte om att bjuda drinkar till drinkluders, det handlar om att visa sin egen stake. För ja, i just stundents hetta så kan du inte visa din kuk, utan ditt glas är din stake. Din symbol som berättar för tigern vem du, som lejon, är.

Läs in och ta in.


   
Citera
Ämnesetiketter

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Så desto dyrare en dryck är, desto godare är den?

Om man råkar tycka om öl, får man då inte köpa det? Måste man köpa en svindyr och äcklig drink?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så desto dyrare en dryck är, desto godare är den?

Om man råkar tycka om öl, får man då inte köpa det? Måste man köpa en svindyr och äcklig drink?

Absolut. Du kan inte skylla på någon annan än dig själv. Du har hjärntvättat dina smaklökar till att tycka om öl. Första klunken smakar piss men du lurar dig själv till att förvandla den smaken till någonting yummie.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det inte många vet men som jag upptäckt i min research är att under 1700-talet (då öl uppfanns) så lurade indianerna oss white people till att tycka om öl (genom svart magi) men faktum är att de fick oss att inbilla oss att kiss är öl och det finns tyvärr kvar i mäns hjärnor än idag (då de fortfarande tror det)

Eftersom att kvinnor dricker drinkar (om ni nu inte är lesbiska eller feminister) så betyder det att vi utvecklas snabbare. Det vet väl de flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Framstå inte som fattig om du vill ha fisk.

Dagens visdomsord, läs och lär!!


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

Första klunken smakar piss men du lurar dig själv till att förvandla den smaken till någonting yummie.

Det är i så fall alldeles utmärkt! Då har man ju lyckats uppskatta en förhållandevis billig dryck mer än vad man skulle uppskattat en dubbelt så dyr dryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är i så fall alldeles utmärkt! Då har man ju lyckats uppskatta en förhållandevis billig dryck mer än vad man skulle uppskattat en dubbelt så dyr dryck.

Du förstod inte min poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte dricker alkoholhaltiga drycker öht då? [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Geigerzähler:

Om man inte dricker alkoholhaltiga drycker öht då?

Vatten måste ju vara det absolut äckligaste som finns, eftersom antalet kronor drycken kostar står i direkt proportion till hur god den är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Om man inte dricker alkoholhaltiga drycker öht då? [sad]

Då är den personen väldigt, väldigt, väldigt billig... Jag ryser av blotta tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker te


   
SvaraCitera

Angelize:

feminister

Vad dricker feministerna då? [smile]

Angelize:

Eller är du fattig

Om man faktiskt är fattig har man ingen "stake" då? och förtjänar man inte kvinnor då lr vad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Vad dricker feministerna då? [smile]

Öl såklart.

Woho:

Om man faktiskt är fattig har man ingen "stake" då? och förtjänar man inte kvinnor då lr vad? [confused]

Kanske har de en stake, men ingen veke, dvs, ingen låga... Så i slutändan blir det som ingen stake.


   
SvaraCitera

Angelize:

Öl såklart.

Äsch, vad dum jag var, såklart dom gör


   
SvaraCitera

Fast, de finns ju dem som faktiskt tycker om öl, och inte bara köper det för att det är billigt?


   
SvaraCitera