Aviseringar
Rensa alla

Favorit bilmärke


Gruvann: Satan vad Ford förstörde märket.

Men dom hämtar sig rätt bra nu Tumme upp

Gruvann: Säger inte att det är sämsta märkena men de hsr inte lycksts fånga mig med någon modell under alla år.

Det är ju stor skillnad i känslan, det kan jag absolut hålla med om. Och jag kan säga att Ceéd kändes något oerhört plastig, men Sportage har de lyckats bra med.
Dock skulle jag önska ett starkare vridmoment. Ganska klena alternativ i en relativt stor bil. Framförallt om man ser till benisnaren. Där har Volvo övertaget, med mängder av olika motorer att välja och vraka bland.

Dock beror det på svenska marknaden. Sverige tar inte in fler alternativ till KIA, vilket är synd, då det i t.ex USA säljs större motorer till modellerna.


   
SvaraCitera

e26547d6b9c9a843e82b2ad12e5cc73c.jpg


   
SvaraCitera
Smilen

Jötunheimer:

Det svarta röken som kommer ut ur avgasröret(för att förenkla)

Okej, jag förstår nu. Som på TS avatar?


   
SvaraCitera
Smilen

Jötunheimer:
e26547d6b9c9a843e82b2ad12e5cc73c.jpg

Inte alls miljöfarligt. Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Vad menar du med svartrök? 

det där är svartrök


   
SvaraCitera

Smilen:

Okej, jag förstår nu. Som på TS avatar?

Japp


   
SvaraCitera
Smilen

Filleboii:

det där är svartrök

Härligt, skulle röstat ja. Tumme upp


   
SvaraCitera
Smilen

Men dock en miljöfara om alla skulle ha svartrök.


   
SvaraCitera

Volvo är Najs 


   
SvaraCitera

lurifax69:
Volvo är Najs 

Glatt skålande


   
SvaraCitera

yuEbN2x


   
SvaraCitera

Armagedon:

Men dom hämtar sig rätt bra nu Tumme upp
Det är ju stor skillnad i känslan, det kan jag absolut hålla med om. Och jag kan säga att Ceéd kändes något oerhört plastig, men Sportage har de lyckats bra med.
Dock skulle jag önska ett starkare vridmoment. Ganska klena alternativ i en relativt stor bil. Framförallt om man ser till benisnaren. Där har Volvo övertaget, med mängder av olika motorer att välja och vraka bland.

Dock beror det på svenska marknaden. Sverige tar inte in fler alternativ till KIA, vilket är synd, då det i t.ex USA säljs större motorer till modellerna.

Ja allt handlar ju om att locka kunder. Jag personligen vill ha mycket för pengarna när jag köper bil. Årsmodell och miltal är nästintill o intressant om jag hittar exemplar med full servicebok och kvitton/papper. 
Det som är viktigt för mig är en tung och tyst bil med mycket utrustning och jävligt bra komfort. Stor motor skadar inte heller direkt. Rolig att köra och titta på. 
"Bara" med dessa krav så faller mååånga bilar bort.

Därav fick det bli en BMW från 2007 (9 år gammal redan!!) för priset av vad man kunde köpa en ny bil av mindre modell. 

Ja, antar väl att det handlar om miljökraven och skatter. Jävligt synd då det beskattas sjukt redan på bränslepriserna. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Alfa Romeo, för att dem är snygga på uppfarten.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Aston Martin, Koenigsegg samt Jeep Glatt skålande

edit: Land&Range Rover


   
SvaraCitera

NEMI:
Alfa Romeo, för att dem är snygga på uppfarten.

Om de inte rosta borta innan de komm dit


   
SvaraCitera