Aviseringar
Rensa alla

favorit i repris


Ämnesstartare

väggen:

ja, en rultig tjej med ett stort kattintresse och svajig moral kastade kattmat från ica efter mig.

det var inte en spegel eller någon i familjen då? eftersom du nog är både rultigare och handlar mer kattmat på ica än vad jag gör [wink]
nej men skämt åsido så ligger det i ditt intresse att växa upp lite istället och fråga om det är saker du inte fattar när du fått dem förklarade för dig och sluta snacka skit bakom folks ryggar och ta konflikter du känner att du har direkt med personen det rör, då alla inte tar sådant lika väl som jag.

väggen:

tack igen, behöver din tillåtelse för anmälan. gällande det andra så börjar du ännu en gång bara snacka om något helt annat så orkar inte följa din tankegång där.

läs det igen så förstår nog till och med du, inte illa menat.

väggen:

hade vi varit tillsammans så hade jag inte levt tillräckligt länge för en ny partner..

men det där var väl lite väl barnsligt, som om jag skulle skriva att jag aldrig skulle skaffa ett förhållande under min värdighet eller dyl.

jag känner inte att vi får ut så mycket av detta så du får ha en fortsatt rolig stund i din tråd, godnatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fråga om det är saker du inte fattar när du fått dem förklarade för dig

isola:

då alla inte tar sådant lika väl som jag.

isola:

läs det igen så förstår nog till och med du, inte illa menat.

kul hur du bara försöker nedvärdera hela tiden, istället för att ta till dig något som står. jag förstod att du bara kom med ursäkter, sen om du har förträngt hur du betedde dig så är det din ensak. Och ja, du tar det verkligen extremt väl och menade säkert inget illa med "förstår nog till och med du"[zzz]

isola:

men det där var väl lite väl barnsligt, som om jag skulle skriva att jag aldrig skulle skaffa ett förhållande under min värdighet eller dyl.

det är också intressant hur jag beter mig barnsligt, medan du bara menar väl, samtidigt som du kastar skit mot mig hela tiden och jag bara ger oseriösa kommentarer som du hört förut.

isola:

sluta snacka skit bakom folks ryggar

och detta är endast skit. jag har aldrig sagt något när du inte varit närvarande som jag inte också skrivit direkt till dig.

isola:

godnatt!

hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera

isola:

borde spela in på video

läste spela in på dildo
tänkte
hur gör man då

men asså båda bruttorna kan ni sluta eller. PMa varandra istället.


   
SvaraCitera

De personliga angreppen o sido tyckte jag att det var en rolig tråd. Tycker absolut att Isola borde spela in så vi också får ta del av knasigheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger bara:
HAHAHAHAHAHAH@isola[bigsmile]


   
SvaraCitera