Aviseringar
Rensa alla

Favorit jänkar märke


S3ON: Fula

om du menar gammel-gamla bilar så är jag benägen att hålla med dig men c'mon, de snyggaste bilarna är ju äldre än 30 år.


   
SvaraCitera

Den här bilen är gammal och lågteknologisk.
815893120150331050055
Sopar fortfarande banan med det mesta.


   
SvaraCitera

stoner: Vad beträffar de äldre 50-, 60- och 70-talarna kanske du inte kan förvänta dig en dator i bilen som styr tändförlopp, insprutning osv och inte ens överliggande kamaxel utan nu snackar vi vanliga förgasare och stötstångsmotor.

exakt 

gillar framtidskonceptbilar i karossdesign

frispinner en massa om framtid1 o så 

det som kan komma om 20 år är mer intressant än det som är och var 


   
SvaraCitera

Tickstart: de snyggaste bilarna är ju äldre än 30 år.

nej Galen

d snyggaste som finns är d som är NU


   
SvaraCitera

S3ON:

nej Galen

d snyggaste som finns är d som är NU

xD visa en enda snygg bil från modern tid.


   
SvaraCitera

Tickstart:

xD visa en enda snygg bil från modern tid.

var ska jag börja........

img_aston_martin_one_77.jpg


   
SvaraCitera

+_+ du är allt bra egendomlig du


   
SvaraCitera

foto-acura-nsx-concept_04-650x433.jpg


   
SvaraCitera

S3ON:
foto-acura-nsx-concept_04-650x433.jpg

Din drömbil? Dom där jävla fälgarna ser ju buckliga ut.  Mycket glad

Bevisligen fixar inte dagens bilar att framföras utan att fälgarna blir demolerade.  Tumme ned


   
SvaraCitera

e på s3ons sida


   
SvaraCitera

stoner: Din drömbil?

nä har ingen direkt drömbil, är ej extremt bilintresserad egentligen. hade hellre haft förmågan att kunna teleportera mig.


   
SvaraCitera

S3ON:
foto-acura-nsx-concept_04-650x433.jpg

påminner bara om den ursprungliga NSXen :'(

4.jpg
mmmmmmmmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera

S3ON:

nä har ingen direkt drömbil, är ej extremt bilintresserad egentligen. hade hellre haft förmågan att kunna teleportera mig.

Skämt åsido vad beträffar gamla 50-, 60- och 70-tals bilar vs dagens bilar och det är väl främst enl mig att byggkvaliteten var högre förr och att de var snyggare. Varje bilmodell i sig var unik. Och bilarna funkade att köras.

Mycket av dagens bilar är supersygga där de står på utställningen eller i den fina bilhallen men rent praktiskt är de inte så genomtänkta. För mycket elektronik helt enkelt och vad händer med 2016-bilen om 14 år när datorn börjar krångla?

En granne råkade ut för en sådan jävla simpel pryl som att bilbatteriet var slut på morgonen. Bilen gick inte att öppna eftersom den hade elektronisk dörröppning. Men om han inte fick upp bildörren kunde han ju inte komma åt spaken och öppna motorhuven och ladda startbatteriet!?? Så vad tror du han fick göra - jo, slå sönder en bilruta för att komma in i bilen.  Tumme ned


   
SvaraCitera

S3ON:

var ska jag börja........

img_aston_martin_one_77.jpg

Ful som stryk


   
SvaraCitera

stoner: vad händer med 2016-bilen om 14 år när datorn börjar krångla?

Öh, jag känner då ingen som köper ny bil och kör den i över 10 år innan nästa byte..  5 år högst känns ganska optimalt i mina kretsar. De flesta jag känner till säljer när nybilsgarantin går ut.  


   
SvaraCitera