Aviseringar
Rensa alla

Favorit snabbmatskedja i Sverige?


Chickwithgun: Burger King

Hade lite svårt o välja mellan det och Max, det som är det stora negativa för mig med max är att det typ... är för mycket såser på deras hamburgare. Aldrig har jag ätit snabbmat som såsat överallt så mycket som max hamburgare gör - detta är ganska irriterande (amegu vikket ilandsprobläm lix)

Smakmässigt tycker jag att dom ligger ganska lika - men - inget slår burger kings pommes i min bok.

Mcdonalds har egentligen bara en sak jag gillar - big tasty. Och när dom kör el maco-kampanjen.

Hjärta


   
SvaraCitera

Chickwithgun: McDonalds

BK har jag bara varit på en gång och tyckte deras burgare var asäckliga. Max har jag aldrig varit på.


   
SvaraCitera

hmmm, burger king har ju godast kycklingburgare i alla all

men röstar nog blankt tror jag


   
SvaraCitera

Sibylla overall
Max har bäst pômmfretts 
Donken har godaste burgerN, BigTasty
BK har bäst kött och känns "lättast", inte så smörjig som typ Max..


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

player one:
bland burgarställen, sibylla. de har även awesome fries. men det är svårt att kröna någon snabbmatskedja till genomgående bra, egentligen. sibylla är dock awesome på både fries och vegburgare, det är väl det man behöver.

Har du några tips på vegburgare man borde testa, på Sibylla alltså?


   
SvaraCitera

Självklart Max. Enda stället jag ens skulle tänka tanken att sätta min dyrbara fot i. 


   
SvaraCitera

PMR:

Har du några tips på vegburgare man borde testa, på Sibylla alltså?

greenburgare, med soja snarare än grönsaker. den är konsekvent bra, tycker jag, men vi åt den för några veckor sen på ett ställe som öste på för lite dressing. det var en miss. men det var mest bara otur.

otippat för övrigt att sibylla har så bra veg, men å andra sidan har de väldigt begränsat med vegalternativ. men så länge det som finns är bra så tycker jag att det är lugnt.


   
SvaraCitera
Cobrak

Burger King för pommes friten, Max för hamburgarna och donken för.. eh, käk som smakar exakt likadant. De har underbara cheeseburgare dock.


   
SvaraCitera

McDonalds for life


   
SvaraCitera
mynona

jag vet inte, jag äter nästan aldrig sådan mat, men minns att jag tyckte om laxburgare en gång och tror de var från Sibylla


   
SvaraCitera
Exner

aristoteles:
Big Boy

Hur skiljer de sig från de andra ställena?


   
SvaraCitera

thl*kt N.:
ni som väljer max glömmer ni smaka maten eller?

frågan är vilken som är godast inte vilken som är mest svensk

deras veg är väl ändå bättre än donkens? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hade lite svårt o välja mellan det och Max, det som är det stora negativa för mig med max är att det typ... är för mycket såser på deras hamburgare. Aldrig har jag ätit snabbmat som såsat överallt så mycket som max hamburgare gör - detta är ganska irriterande (amegu vikket ilandsprobläm lix)

Smakmässigt tycker jag att dom ligger ganska lika - men - inget slår burger kings pommes i min bok.

Mcdonalds har egentligen bara en sak jag gillar - big tasty. Och när dom kör el maco-kampanjen.

Hjärta

Att Max hamburgare var så såsiga har jag faktiskt inte tänkt på! 


   
SvaraCitera

Chickwithgun: Att Max hamburgare var så såsiga har jag faktiskt inte tänkt på!

Antagligen för att du inte har en fet mustasch (och ett hungrigt skägg) som typ 95% (ok, en aning överdrivet kanske ;D) av såsen fastnar påGalenNej men max är liksom det enda ställe jag har det problemet på, och det smakar ju inte så mycket bättre än BK ändå tycker jag...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Antagligen för att du inte har en fet mustasch (och ett hungrigt skägg) som typ 95% (ok, en aning överdrivet kanske ;D) av såsen fastnar påGalenNej men max är liksom det enda ställe jag har det problemet på, och det smakar ju inte så mycket bättre än BK ändå tycker jag...

Hjärta

Haha, ja. Det har du rätt i!


   
SvaraCitera