Aviseringar
Rensa alla

Favoritklass?


Ämnesstartare

Tolka fritt Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

Den här tråden kan få folk att ta illa upp, även om det inte är menat

mvh 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: övre medelklass


   
SvaraCitera
mynona

Exodus: undre medelklass

bildade utan att behöva rätta sig efter etiketten. bra förutsättningar för individualistisk självförverkligande. obs är detta bara spontant fördomsfullt. avskyr att ens notera vilken klass folk har om jag ska umgås med dem närmare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: bildade

inte nödvändigtvis. Ingen utav klasserna har ngn sådan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla i den nedre änden på spektrat dem är ju underdogsen, det är dem som får sånnadär "its not how hard u can hit its how hard u can get hit and still keep going" tal försig o sen blir jättehäftiga.


   
SvaraCitera

3A på HÅGALUNDSKOLAN

HEJA HEJA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

bildade utan att behöva rätta sig efter etiketten. bra förutsättningar för individualistisk självförverkligande. obs är detta bara spontant fördomsfullt. avskyr att ens notera vilken klass folk har om jag ska umgås med dem närmare

Du lär ju notera om de bjuder dig till middg på ett slott eller om de bjuder dig att glida runt i byn med volvon och dricka öl samtidigt som ni spelar eddie medusa


   
SvaraCitera
Exner

mynona:

bildade utan att behöva rätta sig efter etiketten. bra förutsättningar för individualistisk självförverkligande. obs är detta bara spontant fördomsfullt. avskyr att ens notera vilken klass folk har om jag ska umgås med dem närmare

Magnus Demervall_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Magnus Demervall_0.jpg

Lmao! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är detta?


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

Du lär ju notera om de bjuder dig till middg på ett slott eller om de bjuder dig att glida runt i byn med volvon och dricka öl samtidigt som ni spelar eddie medusa

Ja, jag noterar det som en faktor, jag vet väl ungefär med de flesta och har rentav talat med vissa om saken pga mitt sociologiska intresse, men det kränker den principiella synen på människor som individer som jag vill ha och uppmuntra hos mig själv. 

Exner:

Magnus Demervall_0.jpg

:S har jag begått en avslöjande tabbe 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, jag noterar det som en faktor, jag vet väl ungefär med de flesta och har rentav talat med vissa om saken pga mitt sociologiska intresse, men det kränker den principiella synen på människor som individer som jag vill ha och uppmuntra hos mig själv. 

:S har jag begått en avslöjande tabbe 

Ingen är immun mot strukturer


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

Ingen är immun mot strukturer

Jag vet, samhällsmässigt bör vi notera dem för att kunna arbeta med dem och lösa problem, men i personliga sammanhang, som i mina relationer, vill jag främst se andra som personligheter.  


   
SvaraCitera
Exner

mynona:

:S har jag begått en avslöjande tabbe 

Före detta tjänsteman hos Folkpartiet. Du är inte röjd.


   
SvaraCitera