Aviseringar
Rensa alla

Favoritmärke


Ämnesstartare

kcocevoli:

Jag menar MÄRKEN inte "märken"

huh?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kcocevoli:

Jag menar MÄRKEN inte "märken"

fruitpunch:

wat?

PhilipÄlskarMig:

[confused]

passaro:

huh?[rolleyes]

En ren gissning är att personen i en ganska udda form försöker säga att hon menar mer exklusivare märken. Detta är dock en total gissning från min sida. xD


   
SvaraCitera

Jerkix:

En ren gissning är att personen i en ganska udda form försöker säga att hon menar mer exklusivare märken. Detta är dock en total gissning från min sida. xD

tack då herrn men här gissar vi inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

tack då herrn men här gissar vi inte [no-no]

Teorier är en stor del av dagens samhälle. Jag ansåg att min teori hade en stor procentuell chans till att vara sanningsenlig, och kände därmed (givmild som man är) att det var min uppgift att meddelade er frågeställare om mina tankebanor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fristads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på vad det är för plagg

jeans: acne
skjortor: boomerang/ralph lauren
tshirts: finns många bra
pike: ralph lauren
tröjor: Gant/ ralph lauren/boomerang, finns hur mycket som helst

sedan kan listan fyllas på med säkert 30 märken men att rabbla upp dom är ingen större ide


   
SvaraCitera

Jerkix:

Teorier är en stor del av dagens samhälle. Jag ansåg att min teori hade en stor procentuell chans till att vara sanningsenlig, och kände därmed (givmild som man är) att det var min uppgift att meddelade er frågeställare om mina tankebanor.

men va bra då vet din teorin nu. eller du kanske har fler? berätta om dem nu då så jag kan få tyst på dig [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

men va bra då vet din teorin nu. eller du kanske har fler? berätta om dem nu då så jag kan få tyst på dig [bigcheers]

Jag har givetvis fler teorier, men dessa lämpar sig tyvärr inte för tillfället.

Och mig kan du inte få tyst på, det vet du. [love]


   
SvaraCitera

Jerkix:

Och mig kan du inte få tyst på, det vet du.

'

haha. säg inte det du gym -Dold text: johan[wink] jag har faktist en del teorier om hur man ka få tyst på dig men dem flesta måste utföras i praktiken så jag vet inte säkert om dem funkar [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

jag har faktist en del teorier om hur man ka få tyst på dig men dem flesta måste utföras i praktiken så jag vet inte säkert om dem funkar [cute]

Av ren nyfikenhet måste man ju fråga vilka teorier du har för att få tyst på mig? [cute]


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

Jerkix: Och mig kan du inte få tyst på, det vet du.

förlåt mig?[love][sad]


   
SvaraCitera

Jerkix:

Av ren nyfikenhet måste man ju fråga vilka teorier du har för att få tyst på mig?

hihi bara att gissa på [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

hihi bara att gissa på [blush]

Sådant är jag bra på. [cute][surprised]


   
SvaraCitera

Jerkix:

Sådant är jag bra på.

du.. eller hur [zzz][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

du.. eller hur [zzz][love]

Ja, jag! [sad]


   
SvaraCitera