Aviseringar
Rensa alla

Favoritsekt?


Ämnesstartare

Jag skulle vilja vilka sekter/ religioner ni ungdomar tycker om Glad. Själv tycker jag om heavens gate eftersom att dom var så korkade Mycket glad


   
Citera

Dödsgudens Flat Earth Society ligger väl högt på listan Men rent allmänt - gillar inte sekter.  Tumme ned


   
SvaraCitera

Applefanboys av samma anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jehovas är min absoluta favorit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Jehovas är min absoluta favorit.

Ska få besök av en Jehovas nästa vecka. det ska bli kul. Han kommer alltid med fina broshyrer och är alltid förberedd på frågor som han inte har bra svar på. Tycker att IS borde köra på samma sätt och knacka dörr istället för att skjuta och massmörda folk. det verkar mer hemtrevligt Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk: Applefanboys

herre jesus! nu blev jag sugen på äppelpaj ska du veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen: Flat Earth Society

Den hade jag ingen aning om! Jo sekter är roliga 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe:

Ska få besök av en Jehovas nästa vecka. det ska bli kul. Han kommer alltid med fina broshyrer och är alltid förberedd på frågor som han inte har bra svar på. Tycker att IS borde köra på samma sätt och knacka dörr istället för att skjuta och massmörda folk. det verkar mer hemtrevligt Party

Brukar alltid ringa på söta tjejer från Jehovas hos mig. Brukar bjuda in dem på te. En del av varför Jehovas är min favorit om jag ska erkänna.


   
SvaraCitera

hahahahe: Ska få besök av en Jehovas nästa vecka.

Ställ en fråga från mig - hur kan Jehovas vittnen försvara påståendet att jorden och människan bara är 6.000 år gammal? Det finns ju bosättningar (stenrösen) på Öland eller Gotland som är 10.000 år gamla som är gjorda av människan. Dinosaurierna levde på jorden för 230 - 65 miljoner år sedan.

Jehovas vittnen grundar sitt påstående på detta: Är det bara 6000 år sedan skapelsen enligt bibeln?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen: Det finns ju bosättningar (stenrösen) på Öland eller Gotland som är 10.000 år gamla som är gjorda av människan. Dinosaurierna levde på jorden för 230 - 65 miljoner år sedan.

Aha, så du var där för 230 miljoner år sedan och såg dinosaurierna ok....


   
SvaraCitera

Scientologerna. För att det är så sjukt.


   
SvaraCitera

Punda: Aha, så du var där för 230 miljoner år sedan och såg dinosaurierna ok....

Mina förfäder was there...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feminister, miljöpartister


   
SvaraCitera

Anarkokapitalister. Har bara sett till på internet, ganska ljusskygga typer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, People's Temple, Scientology, Charles Manson, Heaven's Gate, Jehova's Witnesses eller Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints.

Kan inte välja, alla är lika efterblivna. Glad


   
SvaraCitera