Aviseringar
Rensa alla

Favoritstad i Sverige?


stockholm
karlstad är väl mysigt d med men lite litet kanske


   
SvaraCitera

Har faktiskt ingen aning. Fast, Motala är en fin stad Tumme upp


   
SvaraCitera

feministfittan:

Vad är det du gillar med de ställena? 🙂

Jahaa, sorry Galen.
jaru, va ska man säga? Det känns bara som hemma. Hudiksvall är ju min närmsta stad, så man känner ju sig hemma där. Det man behöver finns i princip där. Iaf jag tycker det är en enkel stad med bra upplägg på centrum, nära vattnet och så. Umeå är en jättetrevlig stad där iaf jag känner mig rätt så hemma också. Fint centrum, inte miljontals människor som springer hela tiden som man kan jämföra med tex Stockholm. Mer kommer jag inte på just nu.. Glad


   
SvaraCitera

jagvar17år:
Uppväxt i Stockholm, varit i Göteborg en gång men det vinner över Stockholm på alla fronter för mig! Där ska jag bo en dag Hjärta

Får man fråga varför du gillar Göteborg så mycket? När och varför var du där (här) ? GladGlad


   
SvaraCitera

Göteborg Hjärta Är ju född och uppväxt där


   
SvaraCitera

Helt klart Göteborg!!


   
SvaraCitera

lakebeach:

Får man fråga varför du gillar Göteborg så mycket? När och varför var du där (här) ? GladGlad

Var där i somras för att se Håkan!
Dels så fastnade jag för hur vacker staden var, i alla fall dem delar av den som jag hann se. Men mest så var det bara en sorts stämning i luften som jag föll för, en stämning som jag aldrig har känt i Stockholm, varken på sommaren eller vid någon annan tidpunkt. Hur trevliga alla var och hur härligt stämning det var helt enkelt!


   
SvaraCitera
grisen

Hade jag gillar storstäder -Göteborg
men eftersom jag inte gillar det -Kungsbacka


   
SvaraCitera

jagvar17år:
Var där i somras för att se Håkan!
Dels så fastnade jag för hur vacker staden var, i alla fall dem delar av den som jag hann se. Men mest så var det bara en sorts stämning i luften som jag föll för, en stämning som jag aldrig har känt i Stockholm, varken på sommaren eller vid någon annan tidpunkt. Hur trevliga alla var och hur härligt stämning det var helt enkelt!

Ja, det var en fantastisk dag och en magisk konsert! Blink


   
SvaraCitera
JamezK

Örebro & Kalmar!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Örebro, Karlskrona och Stockholm. Göteborg också.


   
SvaraCitera

Skulle nog sagt Götet om jag vore helt allergiskt mot stället. Uppsala är soft rent allmänt.


   
SvaraCitera