Aviseringar
Rensa alla

FB chatt!


Ämnesstartare

Hej!
Om en person stängt av en på chatten, kan man då se i mobilversionen av FB "Aktiv för 1 timme sedan" och uppåt när man går in på personen ifrågas chattfönster och trycker på "Info" knappen.. Alltså i chatten på mobilen!?


   
Citera

borde väl gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är väl när personen var aktiv i just chatten som visas där?


   
SvaraCitera

Nej det tror jag inte. Det borde gå att typ se hela chatthistoriken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser chatthistoriken, men högst upp i höger finns ett "i", när man trycker där ser man senast när personen var inne och så.. igår stog det "Aktiv för 1 timme sedan" som öka med antal timmar.. Då kan hon väl inte stängt av mig i chatten för en vecka sen, om det visas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur funkar den, kan man se när personen senast var aktiv där, om den stängt av en i chatten?


   
SvaraCitera

jag har också undrat över det. har blockat flera personer, och dessa ser mig aktiv när jag loggar in från mobilen, dock inte från datorn

så jag gissar att man ser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså när du loggar in genom telefon ser dom dig aktiv?
Den jag syftar på har endast FB i datorn! Något krångel med telefon.. Så antar att hon inte blockat om jag ibland ser "Aktiv för X timmar sedan!" ???


   
SvaraCitera

aha, jag tror inte du hade kunnat se det ifall hon hade blockat dig, men det är olika från mobil till mobil

prova du med  någon annan,  be hn att blocka dig sen kan du se vad som syns när man är blockad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki, men ser även "Aktiv nu" på folk som inte har den gröna pricken! Så vet inte, men hade ju knappast kunnat se på henne om hon stängt chatten för mig antar jag!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men såg henne inte "Aktiv nu" när hon var på FB engång förrut för typ en vecka sen.. Men sedan under den vecka som gått har det 2 ggr dykt upp "Aktiv för XX timme sedan!" Så vet inte vad det kan bero på?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske hon stängt hela chatten.. För borde väl inte sett om hon vart aktiv om hon blockat av mig där på chatten!? 😛


   
SvaraCitera