Aviseringar
Rensa alla

Fd vänner


Ämnesstartare

mopsen:

True, hon kanske tycker att du är lame.
Eller så är hon labil mentalt, vilket som.

Tror nog mer på det sista eftersom vi alltid haft så sjukt roligt tsm.. Om det var någon som var lame var det hon pga hur hon mådde och så..

Time too move on! Tack för dina svar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Time too move on! Tack för dina svar

Good luck, hoppas du hittar en lika bra kompis. [wink]

[love]


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Dom hälsar inte på mig när vi möts utan tittar bara surt precis som allt är mitt fel.. Känns som jag försökt på alla möjliga sätt nu! Borde jag ge upp??

Det kan också vara för att de inte vet hur de ska tackla det liksom. Om det är värt riskerna med att ringa eller gå dit för att prata med henne så ska du kanske göra det. Det värsta som kan hända är ju att ni inte är kompisar efter det, och då vet du ju?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Det värsta som kan hända är ju att ni inte är kompisar efter det, och då vet du ju?

Känns som jag redan vet eftersom hon dissar alla andra sätt som jag försökt kontakta henne på.. Men kommer nog leva på hoppet ett tag till och sen gå vidare.. Försöker gå vidare varje dag men det e svårt.. Tror att alla som haft en bästa vän sen man ba yngre kan förstå vilken mardröm det skulle vara att förlora henne. Det är tusen ggr värre än att förlora en kille..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Hehe jag har redan funderat på det och tagit beslutet att det bara skulle såra mig ännu mer eftersom hon inte svarar på något annat sätt lär hon inte svara om jag går hem till henne..

Hota henne med valfritt vapen [smile]


   
SvaraCitera

Du kanske kan skicka ett till brev och berätta hur du känner och att du saknar henne osv.. Säg att du jätte gärna vill träffa henne och att om inte hör av sig snart så tänker du komma och hälsa på henne. För 15 års vänskap är egentligen inte värd att kasta bort bara sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Varför går du in här om du inte bryr dig?! DRA [mad]

Läste 1 raden sen tappa du mitt intresse, viffta på händerna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera