Aviseringar
Rensa alla

fdg


Ämnesstartare

gkflgfddgfdgfd


   
Citera
Ämnesstartare

Jag hade tagit upp med rektorn om inte läraren reagerat. Hämnd är inte riktigt min inriktning.    


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

Hämnd kan genomföras på många olika sätt, Det måste inte alltid vara något som skadar någon mentalt eller fysiskt.


   
SvaraCitera
Robler

Nästa gång de håller på börja stöna och skrik "åh jag kommer!"

N

De lär lämna dig ifred sen, funkar dock bättre om du blir slagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta kort på dom i smyg i duschen efter idrotten o lägg upp på flashback 


   
SvaraCitera
Robler

Nä men seriöst bästa hämden är att visa att du är starkare än dem, gå med huvudet högt, var lycklig, visa att de inte har någon makt.


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

Gör som Reto säger! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte. Men INTE en skolmassaker i varje fall!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låtsas att du är ond trollkarl o kasta läskig trollformler på dom.. fan va rädda dom kommer bli 


   
SvaraCitera

Insåg att det bästa var att ignorera/skratta åt dem. Om en mobbar någon så är det på grund av kanske att denne tycker om en/mår dåligt själva men man måste också inse att anledningen till varför just du är offret är för att du visar svagheter så som lättprovocerad, tyst, visar rädsla eller aggressioner osv.

Skratta---> ignorera---->fortsätt studera.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Slå ihjäl dem, va ingen fitta o polisanmäl för inget händer.


   
SvaraCitera

Jag förstår att du vill hämnas det vill jag med mot dem som inte har vart schyssta mot mig men de är bara idioter som man inte ska ägna tid åt men om det är svårt för dig att koncentrera dig och dessutom inte har lust att göra läxorna har jag full förståelse för dig!

Jag skulle gärna komma till din skola och hämnas på dem på ett bra sätt som trycker ner dom i dammet och smutsen som de inte märker att de redan står i (för att de är dumma i huvudet). (jag skulle inte åkt ner till skåne men om du bodde i sthlm så skulle jag hjälpt dig!


   
SvaraCitera

Har du någon kompis att prata med så kanske dom kan hjälpa dig. 

Du kan jo också anmäla dom till polisen för att det är olagligt att mobba. Polisen skulle säkert vara villiga att hjälpa till, inte bara med själva mobbarna utan även med dig (om du vill förstås) så att du får någon att prata med.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De provocerar dig för att de får ut något av det. Vad det är vet jag inte, det är ett maktspel. 

En hämnd skulle nog mer trigga dem istället för att hämma dem. 

Det värsta för dem vore ju om du bara spelar oberörd. Le och var glad, det svider i deras ögon. Tro mig. Och om de försöker ta bort ditt leende fortsätt och le ändå, umgås med de andra i klassen. Om det absolut inte funkar försök då ta hjälp av någon, kanske kuratorn på skolan? H'n lyssnar, då kan du berätta att din lärare skiter i situationen och kuratorn kan hjälpa dig att prata med rektorn/din lärare. 


   
SvaraCitera