Aviseringar
Rensa alla

Feeling the sunshine...


Ämnesstartare

Finns ingenting härligare än att vakna riktigt tidigt, hälla upp en klunk kaffe och äta melon till frukost. Sommaren är utanför och fåglarna kvittrar. Dagen kommer snart att vakna men jag är redan vaken. Solen börjar precis komma igång. Loving it. [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Andas in sommaren. Andas ut våren.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag vill fylla ett tomt och livlöst blad med vackra ord som får bladet att minnas tillbaka till sina dagar som levande träd. Innan det blev offer för trädskövlingen. Innan det blev offer för mänskligheten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nä, jag skojar bara. Nu ska jag förbereda för stek. Ha en fin dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fönstret uppe och jag fryser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stäng fönstret då!
Mitt är stängt, vi kan vara fönstervänner och stänga ute sommaren, andas in damm och grejer. Fast det är ultrarent hos mig, pga städade igår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man tar bort melonen så låter det nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner för att fira den här dagen med kebab med bröd minus kebabkött. Vitlöksås och stark sås. Underbar sallad mellan de två nybakade brödskivorna som är sådär härligt krispiga. Åh, hallelujah. Sallad, sås och bröd ger en underbar smakexplosition.

Och en fräsch sommardryck på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev sugen på't. Punkt.


   
SvaraCitera

Angelize:

Åh, hallelujah. Sallad, sås och bröd ger en underbar smakexplosition.

ät falafel ist som alla normala ........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vakna tidigt? Existerar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ät falafel ist som alla normala ........

Det är inte gott i kebab! :S

Mow Skwoz:

Vakna tidigt? Existerar det?

Hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ät falafel ist som alla normala ........


   
SvaraCitera

Angelize:

Det är inte gott i kebab! :S

kebab rulle / brö utan kebab e ju samma som falafel rulle brö utan kebab med falafel hallå .....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur skulle det gå till? Jag är ju unik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kebab rulle / brö utan kebab e ju samma som falafel rulle brö utan kebab med falafel hallå .....

E kanske inte så förtjust i falafel blandat med sallad?!??!!?!??!!?!???!??! De matchar liksom inte.


   
SvaraCitera

Angelize:

E kanske inte så förtjust i falafel blandat med sallad?!??!!?!??!!?!???!??! De matchar liksom inte.

du e crazy i huvet nu men håller med dt e godare med vit kål i falafel rulle ..... o hommos mmmmmm


   
SvaraCitera