Aviseringar
Rensa alla

Feeling the sunshine...


Ämnesstartare

internet:

du e crazy i huvet nu men håller med dt e godare med vit kål i falafel rulle ..... o hommos mmmmmm

hommos har man väl ändå på mackan knäpp gök sj har jag falafel med tex ris o en stark tomato sås lr falafel m. brocoli o ärter (nyttig gi recepty)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något osm är gott e tacobröd ni vet som man skär så kan man stoppa ner saker i o lägga i sallad taco kryder osv o sen låtsas kebab kött de finns i butiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast de e inte särskilt goda men helt ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag vill fylla ett tomt och livlöst blad med vackra ord som får bladet att minnas tillbaka till sina dagar som levande träd. Innan det blev offer för trädskövlingen. Innan det blev offer för mänskligheten.

[love]


   
SvaraCitera

Angelize:

hommos har man väl ändå på mackan knäpp gök sj har jag falafel med tex ris o en stark tomato sås lr falafel m. brocoli o ärter (nyttig gi recepty)

i skåne + i vissa delar av sverige finns hommos i falafel rulle hommos hör till falafel till behör det e original utländsk recipie. bästa är de place som också har grillad aubergin i sina falafel rullar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

i skåne + i vissa delar av sverige finns hommos i falafel rulle hommos hör till falafel till behör det e original utländsk recipie. bästa är de place som också har grillad aubergin i sina falafel rullar.

ska testa köpa falafel rolle nån gång da har aldrig gjort d köper alltid kebab m brö utan kött


   
SvaraCitera

Angelize:

ska testa köpa falafel rolle nån gång da har aldrig gjort d köper alltid kebab m brö utan kött

testa falafel värt till 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

testa falafel värt till 100%

älskar kikärter iaf särskilt i sallad hehe


   
SvaraCitera

Angelize:

älskar kikärter iaf särskilt i sallad hehe

jag med i gryta speceil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag med i gryta speceil

mums mums


   
SvaraCitera