Aviseringar
Rensa alla

feg chey undrar: va gör man när det är mygg i rummet


Buddah:

Speciellt när man använder den mot typ getingar, som tar flera stötar för att dö ;p

haha ja jag brukar grilla dom tills det börjar ryka[crazy] sprakar o smäller fint[wink]


   
SvaraCitera

Släcker lampan, har fönstret öppet och hoppas på att det finns en gatlykta utanför. Eller har en lampa tänd, långt bort ifrån sängen.


   
SvaraCitera

honolulu:

men vadå fattar inte brinner inte allt annat de står på också typ väggen gardinen maten armen??

dom får stötar när dom flyger in i den, men dom är ju så låga så det finns ingen risk, man borde prova att stoppa in tungan i den haha "spraak" [wink]


   
SvaraCitera

honolulu:

bor i huvestan puss

Då bor du i en alldeles för hälsosam del av huvudstan sötnos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Släcker lampan, har fönstret öppet och hoppas på att det finns en gatlykta utanför. Eller har en lampa tänd, långt bort ifrån sängen.

AHAH öppna fönster??? are you trying to kill me, woman!! [cry] de kommer förfan feast on me - släktträff!!!

Paranormal_Cannabis:

dom får stötar när dom flyger in i den, men dom är ju så låga så det finns ingen risk, man borde prova att stoppa in tungan i den haha "spraak" [wink]

*ryser* [cry]

Semi:

Då bor du i en alldeles för hälsosam del av huvudstan sötnos

bor i den delen där blattarna finns, den är nog minst hälsosam... snyggnos [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

honolulu:

AHAH öppna fönster??? are you trying to kill me, woman!! [cry] de kommer förfan feast on me - släktträff!!!

Men det finns en liten chans att de flyger ut, om det blir väldigt mörkt i rummet och väldigt upplyst utanför [blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

*ryser*

räcker o stoppa fingret i känns fan de med[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men det finns en liten chans att de flyger ut, om det blir väldigt mörkt i rummet och väldigt upplyst utanför [blush]

fast det räckte med

honolulu:

nu sitter jag här i mitt rum... mörkt o så, bara öppnat dörren och tänt lampan i hallen [blush]

[cool][cool][cool][cool] såg den där ute nu! HEHE

Paranormal_Cannabis:

räcker o stoppa fingret i känns fan de med[crazy]

inte lika äklit som tungan, EUUW


   
SvaraCitera

honolulu:

bor i den delen där blattarna finns, den är nog minst hälsosam... snyggnos [crazy][crazy][crazy][crazy]

Ne, jag bor i blattestaden no1 och vi har inga mygg! Fiskmås!


   
SvaraCitera

honolulu:

fast det räckte med

Bor du inte i studentkorridor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Ne, jag bor i blattestaden no1 och vi har inga mygg! Fiskmås!

ne pga du skrämmer iväg myggen, svennebanan!!

isola:

Bor du inte i studentkorridor?

Är hemma just nu [cute]


   
SvaraCitera

myggor nu?[tard]


   
SvaraCitera

honolulu:

inte lika äklit som tungan, EUUW

ja har man tur kan man få med några förkolnade fluglik att knappra på[cool]


   
SvaraCitera

Banka lite på med flugsmälla/hand.

Färdigt.


   
SvaraCitera

När jag var mindre kunde jag verkligen inte sova med en mygga i rummet. Tålde ej ljudet av surrandet som närmade sig örat [tard] Har inte upplevt det på många år


   
SvaraCitera