Aviseringar
Rensa alla

Fejka orgasm, förlåt men hur tänker ni?..


Ämnesstartare

Penstrokes:

Frågan är varför.

Mm .. lågt. om något.....


   
SvaraCitera
time
 time

lemuu:

för kan knappast tro att det varken är likadana eller lika intensiva.

Knipövning ger färdighet. [zzz] Men du inser väl att det är olika sammandragningar beroende på om det är en vaginal orgasm eller en orgasm nådd av stimulering på den där kära knappen?


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Frågan är varför.

lemuu:

Mm .. lågt. om något.....

Tror mer att han syftar på att ingen bryr sig.


   
SvaraCitera

lemuu:

Mm .. lågt. om något.....

Ptja, antingen det eller bara korkat. Vet inte om jag tycker det är så värst lågt, egentligen, möjligen om man bygger upp nån snubbes ego som fan när han är helt ute och cyklar - kan ju vara lite trist för denne när bubblan spricker. Men mest av allt förstör man ju bara sina egna möjligheter att få faktiska orgasmer av nyss nämnde snubbe för att han tror allt är cool.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Tror mer att han syftar på att ingen bryr sig.

I wish. Jag bestämde mig för att vara seriös. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle aldrig ens komma på tanken att fejka en orgasm. Det skulle bara kännas jävligt pinsamt. Inte bara det faktum att det kanske kommer ut att jag har fejkat, utan även under själva fejkandet, så att säga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men du inser väl att det är olika sammandragningar beroende på om det är en vaginal orgasm eller en orgasm nådd av stimulering på den där kära knappen?

Mjo men ändå. Vad du är expert på detta då?

Jag blir galen

Penstrokes:

en mest av allt förstör man ju bara sina egna möjligheter att få faktiska orgasmer av nyss nämnde snubbe för att han tror allt är cool.

Mm.. men alltså. sopm jag skrev i mitt inlöägg, tänk om man fejkat i ett halvår, sen får en riktig orgasm, haha, och han känner det, snacka om körd [cool]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

bellstar:

utan även under själva fejkandet, så att säga..

Hjärtlöst om jag får tycka till. även fast det vore ett engångsligg så är det väl bättre att göra något själv ist för o ligga som en död fisk

Haha jag har lite pms, småsur. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

även fast det vore ett engångsligg så är det väl bättre att göra något själv ist för o ligga som en död fisk o tro han ska fixa allt själv, eller bara dra

Ja..eller hur menar du? *trög*


   
SvaraCitera

lemuu:

Mm.. men alltså. sopm jag skrev i mitt inlöägg, tänk om man fejkat i ett halvår, sen får en riktig orgasm, haha, och han känner det, snacka om körd [cool]

Känns inte som att chansen är så stor att han helt plötsligt lyckas out of the blue om han är så oerfaren/clueless att du fått bygga en sexuell relation på att fejka till att börja med. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Ja..eller hur menar du? *trög*

haha :p äh jag menar bara att vissa säger att "det bara är engångsligg så då är det ju skitsamma o då kan man fejka" men då kan man väl dra eller göra något själv om det är så dåligt då


   
SvaraCitera
time
 time

lemuu:

Vad du är expert på detta då?

Ptja, jag har varit fjorton och osäker på sexuella situationer utan att våga ta för mig också. Och sen hittat rätt partner där det klickat och dessutom växt upp och lärt mig att den enda som förlorar på att fejka är jag själv.

Tycker synd om min första pojkvän som jag debuterade med, han går säkert runt och tror att han har massa schyssta moves. Men så är han faktiskt Sverigedemokrat också och får inte ligga ändå, så det är nog ingen större skada skedd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Känns inte som att chansen är så stor att han helt plötsligt lyckas out of the blue om han är så oerfaren/clueless att du fått bygga en sexuell relation på att fejka till att börja med. [crazy]

Näe men.. jadu. Kommer nog aldrig fatta meningen med fejkning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

haha :p äh jag menar bara att vissa säger att "det bara är engångsligg så då är det ju skitsamma o då kan man fejka" men då kan man väl dra eller göra något själv om det är så dåligt då

Jag förstår, och jag håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Jag förstår, och jag håller med.

[y]

folk kommunicerar allt för lite idag [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

folk kommunicerar allt för lite idag

oja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Man kan ju faktiskt fejka sammandragningarna också... Ville bara påpeka.

säger samma sak.

Mycket intressant tråd btw!


   
SvaraCitera