Aviseringar
Rensa alla

Fejkar orgasm


Ämnesstartare

Detta kommer förmodligen låta hur dumt som helst, men whatever.

Det är så här att jag aldrig har fått orgasm utan klitorisstimulation, och jag vet att vissa har väldigt svårt att få det och att det är normalt osv. men på senaste tiden har jag lagt mig till med en dålig ovana, jag fejkar orgasm och "fejkstönar". Det har aldrig hänt vid one night stands, men med mina 4 senaste pojkvänner har jag gjort det i stort sett varje gång vi har haft sex, om det inte bara är en snabbis. Mest för att få killarna att känna sig bättre tror jag.

Jag har inte tänkt på det speciellt mycket förrän nu det senaste, och nu när jag och min pojkvän har varit tillsammans ett tag skulle det kännas dumt om man helst plötsligt "slutar komma". Alltså om jag skulle sluta med det.

Vet egentligen inte vad jag ville ha ut av detta, men.. kommentarer, tips och allting är välkommet.


   
Citera
Ämnesetiketter

1.Du är förbannat korkad. Ingen idé att ha sex om man inte får ut nåt av det.
2. Om du ska va en dålig flickvän och inte kan va ärlig om att du fejkar så finns det många bortförklaringar till varför orgasmer uteblir. Om din kille inte kan ge dig en, gör så du själv kommer istället för att fejka ditt förbannade pucko, avskyr folk som fejkar.


   
SvaraCitera

porrgroda:

kommentarer, tips och allting är välkommet.

Visa honom hur han ska göra för att göra det skönt för dig, hjälp till lite själv genom att smeka din klitoris under sexet, PRATA (!?) med honom om det etc


   
SvaraCitera

Du har ansvar för din egen orgasm, inte hans problem.


   
SvaraCitera

porrgroda:

Mest för att få killarna att känna sig bättre tror jag.

De mår defintivt inte bättre utav att du ljuger för dem och inte kan vara öppen och ärlig. Säg som det är så kommer du med stor sannloikhet att få ett garanterat bättre sexliv och förhållande [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med din pojkvän om det - det kommer inte bli bättre om du fortsätter såhär. Min flickvän berättade väldigt tidigt i vårat förhållande att hon brukade fejka men att hon aldrig ska göra det igen - Du får ingenting ut av det och killen tror att han gör rätt.

Så berätta för honom - kan egentligen bara bli bättre.


   
SvaraCitera

Jag hade inte berättat det om jag var du eller tjej huvutaget.
Jag tror han skulle bli jätte besviken typ, och inte vilja ha det mer med dig bara för det.[rolleyes]


   
SvaraCitera

oliver95bj:

Jag hade inte berättat det om jag var du eller tjej huvutaget.

Det är för att du är p14 och inte vet så mycket än [rolleyes]


   
SvaraCitera

berätta inte du ångrar dig sen bara.


   
SvaraCitera

Om ni pratar kan du förklara vad du behöver under sexet för att det ska vara bra, få en öppen fin och underbar dialog och sedan ha ett bra sexliv, det är värt att berätta det, skämmas lite, må lite dåligt och sedan komma över det, för att faktiskt ha ärligt bra sex.

PRATA - MED - DIN PARTNER - FÖR - FAN


   
SvaraCitera

oliver95bj:

berätta inte du ångrar dig sen bara.

Men käften, man ska vara ärlig om sånt här i ett förhållande, gå och göm dig under en sten och dö.


   
SvaraCitera

Nej, det är för jag skulle bli jätte besviken om min föra tjej hade gjort det.
Jag hade tyckt att hon inte skulle säga det isånafall.[rolleyes]


   
SvaraCitera

oliver95bj:

Nej, det är för jag skulle bli jätte besviken om min föra tjej hade gjort det.
Jag hade tyckt att hon inte skulle säga det isånafall.

Väldans vilken bra pojkvän lillpojken verkar bli då. Du har hellre ett förhållande baserat på lögn än ärlighet?


   
SvaraCitera

Så man själv ska ljuga för att nån ska känna sig bättre och personen ska tro att sexlivet är bra men det egentligen är kass för ena parten?
Man ska inte fejka från början och får man inte orgasm kan man fan ta och ge sig själv än istället för att tro att killen mirakulöst ger en multipla på två minuter.


   
SvaraCitera

Okej, du vinner! [sad]
porrgroda jag tycker du ska vara ärlig! [bigsmile]


   
SvaraCitera