Aviseringar
Rensa alla

Fejkar orgasm


Ämnesstartare

Jag förväntar mig inte att min pojkvän ska ge mig orgasm heller, och har aldrig gjort eftersom jag aldrig fått det.

Jag har gett mig själv orgasm flera gånger vid sex också (genom klitoris), men gör inte detta alltid.

Och snälla ni, jag VET att detta är jätte dumt. Känner mig dum också och det är anledningen att jag startade denna tråden om ni inte förstått det. Dock känns det som att jag hellre bara allmänt slutar fejka (slutar "komma" i hans ögon) än att prata om det..


   
SvaraCitera

porrgroda:

Dock känns det som att jag hellre bara allmänt slutar fejka (slutar "komma" i hans ögon) än att prata om det..

Ha det roligt i förhållandet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du behöver kanske inte berätta de då? du kan ju typ ta hans hand och visa att han ska göra på klistoris så att du kommer. Sen om du nu tycker att det är så kul att fejka så kan du göra de igen sen när ni har sex. då får du komma och han blir nöjd, om inte ännu nöjdare[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porrgroda:

Det är så här att jag aldrig har fått orgasm utan klitorisstimulation,

Samma här.. jag har heller aldrig lyckats komma utan att vidröra klitoris samtidigt.

porrgroda:

jag fejkar orgasm och "fejkstönar"

det gjorde jag med one night´s förut, just för jag ville ej vara den klassiska "döda fisken" i sängen som alla killar hatar. Det är nog tjejernas prestationsångest i sängen, vi ska stöna och killarna ska hålla stånd länge, tagiskt egentligen...

porrgroda:

Mest för att få killarna att känna sig bättre tror jag.

porrgroda:

och nu när jag och min pojkvän har varit tillsammans ett tag skulle det kännas dumt om man helst plötsligt "slutar komma". Alltså om jag skulle sluta med det.

När jag fick min nuvarande som sa jag till mej själv att det här förhållandet ska vara rakt igenom ärligt, jag är färdig med lögner och fejk. Jag har aldrig kommit under vanlig penetration/sex med honom, och han känner sej fatksitk int pressad, han VILL att jag ska komma så... man både han å jag vet att det är SVÅRT för tjejer å komma utan vidröring av klittan.

Detta är ett väldigt käsnligt ämne att ta upp... men om du ej har lust att fejka orgasmen i all framtid, om du nu känner att han e den rätte... så tycker jag att du ska erkänna detta för honom, och samtidigt förklara varför du fejkad.. för att du känner kanske en slags prestationsångest, att du alltid gjort så, att det varit mer av en vana som bara forts, det har inget med han å göra osv.


   
SvaraCitera

porrgroda:

på senaste tiden

porrgroda:

med mina 4 senaste pojkvänner

[tard]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera