Aviseringar
Rensa alla

Fel att ha sex med kompisar?


Ämnesstartare

Råkar vara vaken klockan 3 och känner för att vara lite smådryg så jag ska passa på att fråga en sak.

Pratade med en tjej jag känner för ett tag sen, jag hade precis varit på ungdomsmottagningen och testat mig osv, så frågar hon; Vem hade du sex med då? Var det nån du kände?
Jag svarar som det var, min kompis.
Va? Du kan väl inte ha sex med dina kompisar? fick jag höra då.
Så nu undrar jag;

Är det konstigt att ha sex med sina kompisar? Jag har ändå sen jag var liten kommit mycket bättre överrens med killar än tjejer, min närmaste vän är kille och är som en lillebror för mig, dock ligger jag med honom ibland. Är jag verkligen så konstig som hon tycker? Jag menar, jag älskar honom som en vän och är inte kär i honom eller någonting sånt, och eftersom jag inte kopplar ihop sex och kärlek tycker jag inte det är någonting onormalt eller så att jag har sex med honom, jag vill ju trots allt bara göra honom glad.
Brukar även ha sex med mina andra killkompisar, man skulle kunna säga att vi är kk men samtidigt har vi en "vanlig" kompisrelation.

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Nån som har liknande erfarenheter?

Jag är faktiskt helt seriös, tro det eller el. Tack på förhand;)


   
Citera

nä fan det är lugge, kör på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inget fel med det så länge båda är med på det. Dock finns det ju en risk att vänskapen förstörs om man har sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

partelow:

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Det finns en logik i ditt sätt att tänka! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft sex med en väns syster, räknas det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och? Funkar det för dig så är det väl ingen problem.Vem fan bryr sej om vad nån random brud på ungdomsmottagningen säger? Så länge du och kompisen/kompisarna tycker det funkar så. Vad spelar det för roll?
Why change a winning concept? Kör på![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

partelow:

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Ser inget som är moraliskt fel i det, däremot kanske det inte är det mest strategiska. Läs nedan!

Maj Lis Lööw:

Ser inget fel med det så länge båda är med på det. Dock finns det ju en risk att vänskapen förstörs om man har sex.

Ungefär vad jag tänkte, finns ju en risk att den ena av parterna vill att det skall handla om mer än sex tillslut.

Då är det väl nästan bättre att hitta någon random på krogen (eller vart man nu hittar folk) och engångsligga istället, rent känslomässigt.


   
SvaraCitera

partelow:

Jag har ändå sen jag var liten kommit mycket bättre överrens med killar än tjejer

Inte särskilt konstigt.

partelow:

är som en lillebror för mig, dock ligger jag med honom ibland.

Lite konstigt.

partelow:

Brukar även ha sex med mina andra killkompisar

Plötsligt vill alla killar vara kompis med dig [smile]

partelow:

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Nej, ja. Du har helt rätt. Jag skulle helt enkelt säga att du är den perfekta tjejkompisen. Det enda problemet jag kan se är att dina killkompisar kanske är mer killar än kompisar. Frågan är ju om du på något sätt förlorar något på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Ser inget fel med det så länge båda är med på det. Dock finns det ju en risk att vänskapen förstörs om man har sex.

Här håller jag med, själv kan jag inte ha sex med tjejkompisar, det har visat sig att det bara blir strul och att relationen förstörs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så fail att inte ligga med snygga människor, och samtidigt fail att vara kompis med fula människor. kontentan av det hela är att det är win att ligga med sina kompisar.


   
SvaraCitera

mörknäs:

det är så fail att inte ligga med snygga människor, och samtidigt fail att vara kompis med fula människor. kontentan av det hela är att det är win att ligga med sina kompisar.

[y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

partelow:

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Nån som har liknande erfarenheter?

Är som ett KK jag har, hon har sex med rätt många av sina killkompisar, inget speciellt konstigt med det.


   
SvaraCitera

partelow:

Så, vad säger ni om det här, är jag psyksjuk och borde läggas in direkt eller finns det någon logik i mitt sätt att tänka?

Jag håller med dig. Man kan ha sex med sina kompisar, ifall båda vet om att det är sex, kompisar och inget förhållande.

partelow:

Nån som har liknande erfarenheter?

Nej. Men det kanske är för att jag är kille?


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag håller med dig. Man kan ha sex med sina kompisar, ifall båda vet om att det är sex, kompisar och inget förhållande.

Precis. Bara båda förstår vad det går ut på.


   
SvaraCitera