Aviseringar
Rensa alla

Fel att skjuta ifrån honom?


Issen
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är inte alls med varför hon inte skulle kunna lita på dig... Känner igen situationen dock.

För att när vi kysstes så tyckte hon vi inte skulle säga till någon... och klart jag höll med då... vi visste inte och jag erkände inte förrän några dagar efter vad jag kände mer ordagrant.

Sen blev de ju som de blev, hon sågade mig och så... då blev jag tvungen för att klara pressen att prata med mina vänner om de som hänt... inte så konstigt... hon fick nys om det och blev hur jävla arg som helst... tyckte jag svikt ett löfte... som inte ens var ett löfte utan bara att jag höll med henne om att inte berätta för andra... som situationen var då....

Jonnybravo91:

Synden straffar sig själv.

I guess... ge mig sommar och en vecka i augusti i Strömstad med 2000 pers.

Jonnybravo91:

Som sagt:

Vet inte hur jag ska förhålla mig till honom dock... vet att han kommer bli ledsen över att jag inte kan umgås mer med honom... men jag har verkligen försökt... vet inte om jag ska slå till honom, bara stänga dörren, ignorera eller säga med ord [shake]


   
SvaraCitera

Issen:

fast han har ju inte mig längre och om hon gör likadant mot honom som mot mig och flera andra det här året blir han helt ensam.

Borde han ju verkligen ha tänkt på innan han var med den här tjejen. Så han får skylla sig själv.. tyvärr.

Issen:

så fort hon drog sig en stund till någon annan så kom han efter mig och skulle försöka umgås..

Börjas redan att han kommer krypande efter dig så fort hon går till andra.

Issen:

Vet inte hur jag ska förhålla mig till honom dock... vet att han kommer bli ledsen över att jag inte kan umgås mer med honom... men jag har verkligen försökt... vet inte om jag ska slå till honom, bara stänga dörren, ignorera eller säga med ord

Säga med ord.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Bl0cket:

Börjas redan att han kommer krypande efter dig så fort hon går till andra.

Känns lite så.

Bl0cket:

Säga med ord.

Som vadå typ "Du får försöka förstå att jag inte kan umgås med dig mer"

Jag vill inte säga att han ska behöva välja mellan henne och mig även om det i praktiken är så. För jag KAN verkligen inte umgås med honom nu.


   
SvaraCitera

wat så de får inte träffa varandra bara för att du var kär i henne först eller va?[zzz]


   
SvaraCitera

Säg till honom att du inte klarar av att umgås med honom för tillfället, förklara varför och lämna det så.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

farbror gugge:

wat så de får inte träffa varandra bara för att du var kär i henne först eller va?

Jag kan ju inte förbjuda någonting... det är inte upp till mig, men han kan ju heller inte förvänta sig att jag klarar av att umgås med honom.


   
SvaraCitera

Issen:

Jag kan ju inte förbjuda någonting... det är inte upp till mig, men han kan ju heller inte förvänta sig att jag klarar av att umgås med honom.

men gör inte det då? det är ju inget du behöver förklara liks? blocka honom bara lr nåt, man behöver ju inte "göra slut" etc.


   
SvaraCitera

Issen:

Som vadå typ "Du får försöka förstå att jag inte kan umgås med dig mer"

Jag vill inte säga att han ska behöva välja mellan henne och mig även om det i praktiken är så. För jag KAN verkligen inte umgås med honom nu.

Jag kan tänka mig att det är jobbiga ord att säga. Ta och förklara för honom varför du inte kan umgås med honom just nu men att du fortfarande är öppen för en relation längre fram när du fått smälta vad som hänt.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Bl0cket:

Jag kan tänka mig att det är jobbiga ord att säga. Ta och förklara för honom varför du inte kan umgås med honom just nu men att du fortfarande är öppen för en relation längre fram när du fått smälta vad som hänt.

Skola varar en månad till drygt, sen vet vi inte vilka som är tillbaka i höst. Framförallt är det tveksamt med henne... så det är han som kommer förlora två stycken känns det som.

För när hon är borta kommer jag inte, även om jag vill bara kunna stå där och ta in honom igen.


   
SvaraCitera

Issen:

Skola varar en månad till drygt, sen vet vi inte vilka som är tillbaka i höst. Framförallt är det tveksamt med henne... så det är han som kommer förlora två stycken känns det som.

För när hon är borta kommer jag inte, även om jag vill bara kunna stå där och ta in honom igen.

Du vill alltså inte ha honom som kompis alls, inte ev i framtiden heller?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Bl0cket:

Du vill alltså inte ha honom som kompis alls, inte ev i framtiden heller?

Som det känns nu nej... sen kan man ju inte veta vad jag känner sen. Men jag tycker att den här typen av svek inte är något som är värt att bygga upp igen efter.


   
SvaraCitera

Issen:

Som det känns nu nej... sen kan man ju inte veta vad jag känner sen. Men jag tycker att den här typen av svek inte är något som är värt att bygga upp igen efter.

Nej, jag håller med dig. Egentligen är det inte värt det. Men som sagt, vad som helst kan hända i framtiden.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Bl0cket:

Nej, jag håller med dig. Egentligen är det inte värt det. Men som sagt, vad som helst kan hända i framtiden.

MM, men just nu vill jag bara kräkas när jag tänker på dom. Jag och mina jävla ångestreaktioner.


   
SvaraCitera

jag skulle iaf inte kunna fortsätta vara vän i den situationen


   
SvaraCitera

Issen:

Är det fel att skjuta ifrån ens vän som inte verkar bry sig om vad jag känner?

Förstår att du e sur liksom.

Jag strulade upp en brud på midsommar, fick henne inte i säng och sen tror jag iaf att en polare till mig satte på henne.

Men det är inte så mycket att göra med dem som inte vill, och det är ingen anledning att hindra din polare från att ha lite kul om han lyckas,

svartsjukan är den värsta känslan, låt den inte dominera!


   
SvaraCitera