Aviseringar
Rensa alla

Fel i huvet efter en överdos?


Ämnesstartare

Hej, för 2 dagar sen tog jag överdos. 60 atarax tabletter, åkte till akuten. Magpumpades inte, kommer inte ihåg så mkt sen dess. Knappt gårdagen heller. Allt bara snurrar, fortfarande! och de har gått 2 dagar. Och ja tappar minnet hela tiden,. asså korttidsminnet eller vad det heter. Glömmer saker som precis hänt, eller hänt under dagen. Jag kan inte tänka normalt heller, de tar extra lång tid för mig när ja ska förklara ngt. Det känns som all min kunskap har försvunnit, ja kan ingenting längre känns det som. Jag har nationella i matte i morgon, o ja undrar hur det ska gå när ja inte kan det LÄNGRE. jag kunde de rätt okej innan, men nu har ja tappat allt o.O hur mkt ja än koncentrerar mig kan jag inte lösa uppgifterna.
Så min fråga är, kommer detta försvinna? Eller kommer det alltid va såhär?

Ni behöver inte berätta för mig hur barnslig elr emo ja är som tog dem tabletterna. Det är mitt eget fel, o egna problem. Och ja, jag ångrar det.

Men de ända ja vill är ett svar på min fråga.


   
Citera

hahahahahahahahahahaha försökte du ta livet av dig med atarax hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dör hahahahahahahahahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring vårdcentralen eller sjukupplysningen och berätta och så vet nog dom bäst.
Och lycka till med allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

hahahahahahahahahahaha försökte du ta livet av dig med atarax hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dör hahahahahahahahahahahahahahahahaha

vem har sagt ngt om att försöka ta livet av sig?
ja försökte inte ta livet av mig, och ja behöver inte förklara för dig heller vrf jag tog dem. vem vet ja kanske bara ville sova lite 😉


   
SvaraCitera

tenderlies:

Ring vårdcentralen eller sjukupplysningen och berätta och så vet nog dom bäst.

Alternativt flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CriesInVain:

överdos

CriesInVain:

akuten

CriesInVain:

kommer inte ihåg

CriesInVain:

kan inte tänka normalt

CriesInVain:

nationella i matte

du oroar dig över ett prov?


   
SvaraCitera

CriesInVain:

vem har sagt ngt om att försöka ta livet av sig?
ja försökte inte ta livet av mig, och ja behöver inte förklara för dig heller vrf jag tog dem. vem vet ja kanske bara ville sova lite

ok. ett barnsligt rop på hjälp helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där tillståndet befinner jag mig i jämt. [y] Har inte sett en helhet på år och da'r.


   
SvaraCitera

CriesInVain:

Hej, för 2 dagar sen tog jag överdos. 60 atarax tabletter,

Hur i allsindar lyckades du trycka i dig 60 tabletter?


   
SvaraCitera

sylar:

Hur i allsindar lyckades du trycka i dig 60 tabletter?

Tips från Coachen.
Atarax är skitsmå, och det är inte svårt att svälja så många, det slår ju inte på 2 sekunder direkt så du har god tid på dig.
MVH knarkcoach.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det kommer gå över med största sannolikhet

överdoserat olka grejer svinmånga gånger aldrig fått bestående men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller det råder delade meningar om hurvida jag har bestående men eller inte [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man tar inte 60 atarax om man bara vill "sova",sök hjälp för dedär va ett uselt "ropapåhjälp-självmord". Det lär gå över om sjukhuset skicka hem dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa neuroleptika istället, tror inte att det egentligen är dödligt, men bieffekterna av en burk sådana är fan inte att leka med. beror kanske lite på vilken typ det rör sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är väl inte det minsta konstigt att du är däven om det bara gått 2 dagar sedan. Jag brukar somna av 2 tabletter, om nån vecka kvicknar du nog till, det är ju inga starka grejer bara antihistaminet som gör en trött/dåsig.


   
SvaraCitera