Aviseringar
Rensa alla

Fel i huvet efter en överdos?


NUJÄVLARR:

Tips från Coachen.
Atarax är skitsmå, och det är inte svårt att svälja så många, det slår ju inte på 2 sekunder direkt så du har god tid på dig.
MVH knarkcoach.

Måste ändå på något sätt slinka ner. Tror inte TS "råkade" svälja 60 stycken tabletter oavsett om de är stora eller små.


   
SvaraCitera

sylar:

Måste ändå på något sätt slinka ner. Tror inte TS "råkade" svälja 60 stycken tabletter oavsett om de är stora eller små.

Men hon tog ju dem med vilje. Jag antar att hon plockade fram alla och började knapra bara, verkar så iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men bieffekterna av en burk sådana är fan inte att leka med

Nej fy fan. Smällde i mig Risperdal, Zyprexa, Haldol, Xanor, Zopiclon, Flouxetin, propavan och diverse annat krafs. Minns fortfarande inte ett röv utav förra året typ, bara fragment [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Nej fy fan. Smällde i mig Risperdal, Zyprexa, Haldol, Xanor, Zopiclon, Flouxetin, propavan och diverse annat krafs. Minns fortfarande inte ett röv utav förra året typ, bara fragment

det är effekten av ordinerad dos under längre tid, man blir helt mos. effekten av enorm dos på samma gång är mer hälsofarlig och det känns lite som om man är döende. tänk dig alla bieffekter på samma gång, gånger tusen, samt en vilopuls på typ 150. inget som egentligen rekommenderas, men ska han/hon fejka ett självmordsförsök så kan denne lika gärna ta i på ett sätt som iallafall gör att det känns som om denne håller på att dö en ond, bråd död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

effekten av enorm dos på samma gång är mer hälsofarlig och det känns lite som om man är döende.

Jag smällde i mig allt i ett försök att ta mitt liv. Var ganska obehagligt, inga ordinerade doser där inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jag smällde i mig allt i ett försök att ta mitt liv. Var ganska obehagligt, inga ordinerade doser där inte

såpass. men, de kan knappast ha raderat ett års minne om du tog dem på en gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CriesInVain:

Fel i huvet efter en överdos?

Skulle nog säga att det var fel i huvet från början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

såpass. men, de kan knappast ha raderat ett års minne om du tog dem på en gång?

Jag tog dem innan också, fick de utskrivet. Så jag gick på neuroleptika i typ två år innan jag försökte halvdö. Minns mest bara små fragment utav "stora" händelser ifrån förra året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jag tog dem innan också, fick de utskrivet. Så jag gick på neuroleptika i typ två år innan jag försökte halvdö. Minns mest bara små fragment utav "stora" händelser ifrån förra året.

ah, det förklarar saken. neuroleptika gör konstiga saker för minnet i ordinerad dos. och i cp-hög dos också, visserligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

neuroleptika gör konstiga saker för minnet i ordinerad dos. och i cp-hög dos också, visserligen.

Ja fy fan, man blir en jävla zombie. Visst, man får ett jämnare humör och således "mår bättre" men om det är värt det vettefan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Ja fy fan, man blir en jävla zombie. Visst, man får ett jämnare humör och således "mår bättre" men om det är värt det vettefan.

alltså, mår man ens bättre på neuroleptika? man är helt borta och utan någon spårmängd energi, så man blir ju lugnare, men jag tror inte direkt att ren fysisk oförmåga att göra saker gills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Minns mest bara små fragment utav "stora" händelser ifrån förra året.

Kan skriva under på det som effekt av neuroleptika. Minns inte något av ett halvår mer än enstaka händelser och om någon bad mig rita en tidslinje över händelser ytterligare ett halvår (minst) däromkring skulle det vara omöjligt, jag minns bara att de har hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

alltså, mår man ens bättre på neuroleptika?

Nä, jag förstår inte ens varför jag tog skiten..

mediakatt:

och om någon bad mig rita en tidslinje över händelser ytterligare ett halvår (minst) däromkring skulle det vara omöjligt

Sant sant, man blir helt jävla dimmig. Sjukt obehagligt både för en själv (när man tänker på det vill säga) och för människor omkring dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Sant sant, man blir helt jävla dimmig. Sjukt obehagligt både för en själv (när man tänker på det vill säga) och för människor omkring dig.

Verkligen. Sjukvården borde verkligen skriva ut mindre neuroleptika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

jukvården borde verkligen skriva ut mindre neuroleptika.

De borde skriva ut mindre medicin över lag och satsa mer på terapi och sånt istället.


   
SvaraCitera