Aviseringar
Rensa alla

fel med världen?


Ämnesstartare

Xisco:

Så du är en sådan där mes som anser att man bara kan hålla på ett enda lag i en enda liga? 😉

haha nej. du sa ju bara united eller city. jag är en hardcore madridista dock, vart det i 10 år. men i premier league gillar jag tex newcastle mycket. serie a har klassiska lag som milan och juve. gillar även lazio. i bundesliga gillar jag bayern, dortmund och mönchengladbach mycket

finns många coola lag

Xisco:

Kunde bara svaret på din första fråga

haha asså? bättre än inget antar jag. [smile]


   
SvaraCitera

passaro:

Korrupta saggiga gubbar som styr och ställer, usch.

passaro:

Korrupta saggiga gubbar som styr och ställer, usch.

passaro:

Korrupta saggiga gubbar som styr och ställer, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

finns många coola lag

Du är inte helt blåst alltså!
Vad tycker du om värvningen av Song?

patrick bateman:

haha asså? bättre än inget antar jag. [smile]

Barcafans är bättre än Realfans såatteh... 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä. Om det är något jag finner riktigt störande inom klubbfotboll så är det överlag Barcafans. Vad är det med er. egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Du är inte helt blåst alltså!
Vad tycker du om värvningen av Song?

tack

totalt onödig, typisk barcavärvning. vem ska han peta liksom? barca har ju redan Streetfightern (Sergio. B) och Mascherano (stavning) kanske Song ska spela mittback? vetefan

Xisco:

Barcafans är bättre än Realfans såatteh... 😉

hahahaha nej tyvärr

passaro:

Nä. Om det är något jag finner riktigt störande inom klubbfotboll så är det överlag Barcafans. Vad är det med er. egentligen?

verkligen. barcafans är ofta de värsta, sällan man stöter på barca fans med öppna ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

verkligen. barcafans är ofta de värsta, sällan man stöter på barca fans med öppna ögon

Finner även fans mellan juve, inter och milan vara totalt efterblivna för det mesta. speciellt till exempel om vi säger att milan möter barca i CL så kommer det alltid något mongo till juve eller interfan och spyr galla över Milan och hoppas på att det skiter sig för dem - istället för att faktiskt hoppas på att _italiensk fotboll_ utvecklas.

har inte sett detta så mycket i tex la liga eller pl. jag håller alltid på tex juve eller inter när de möter andra icke italienska lag i cl, pga att jag vill att italiensk fotboll som helhet skall utvecklas och bli bättre - men många ser inte bortom sin egen jävla idioti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

totalt onödig, typisk barcavärvning. vem ska han peta liksom? barca har ju redan Streetfightern (Sergio. B) och Mascherano (stavning) kanske Song ska spela mittback? vetefan

Undrade detsamma. Tydligen är han, vad jag fått veta, tänkt som back-up främst för mittfältet på Busquets plats men även mittback.
Fabregas var inte heller tänkt som startspelare men han fick hyfsat med speltid under säsongen. Verkar som att Barca kan förvalta sina bänkvärmare väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Fabregas var inte heller tänkt som startspelare men han fick hyfsat med speltid under säsongen. Verkar som att Barca kan förvalta sina bänkvärmare väl.

Är ju bara för att ordinare spelare vacklat en del under säsongen - annars hade han nog inte fått lika mycket speltid. de har en tendens att ta bra spelare och sätta dem på bänken for the lulz of it ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

de har en tendens att ta bra spelare och sätta dem på bänken for the lulz of it ibland.

Vad har Madrid då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vad har Madrid då?

Senast de köpte en riktigt bra spelare var la typ Kaka som fått nöta en del bänk, men han har, vad jag vet, dragit med en del skador samt inte riktigt kommit in i laget. Modric nu i och för sig - dock känns det som Mou har en plan för honom; den mannen måste vara bäst i världen på att bygga ihop ett lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finner även fans mellan juve, inter och milan vara totalt efterblivna för det mesta. speciellt till exempel om vi säger att milan möter barca i CL så kommer det alltid något mongo till juve eller interfan och spyr galla över Milan och hoppas på att det skiter sig för dem - istället för att faktiskt hoppas på att _italiensk fotboll_ utvecklas.

har inte sett detta så mycket i tex la liga eller pl. jag håller alltid på tex juve eller inter när de möter andra icke italienska lag i cl, pga att jag vill att italiensk fotboll som helhet skall utvecklas och bli bättre - men många ser inte bortom sin egen jävla idioti.

finns nog fans ifrån alla lag som är rätt tröga. haha i såna fall hejar jag aldrig på barca. fast är bara så med barca. vill gärna se andra spanska lag lyckas

coolt. tror det är lite ovanligt ändå. fast det är bra ändå. att kunna heja på ligan typ fastän man inte gillar det andra laget. jag hade inga såna problem med barca. mest nu på senare år som jag önskar bara skit åt den klubben.

Xisco:

Undrade detsamma. Tydligen är han, vad jag fått veta, tänkt som back-up främst för mittfältet på Busquets plats men även mittback.
Fabregas var inte heller tänkt som startspelare men han fick hyfsat med speltid under säsongen. Verkar som att Barca kan förvalta sina bänkvärmare väl.

konstigt. visst att han vinner mer titlar i barca men måste vara kul att vara startman ju och inte nöta bänk. cesc var väl tänkt som startspelare? eller så berodde det på villas skada eller det faktum att barca har en väldigt, väldigt tunn trupp.

passaro:

Senast de köpte en riktigt bra spelare var la typ Kaka som fått nöta en del bänk, men han har, vad jag vet, dragit med en del skador samt inte riktigt kommit in i laget.

kaka har inte bara haft lite skador. han har vart skadat sjukt länge. han började bra, efter han kom från milan men sen kom skadorna och i VM 2010 spelade han ju halvskadad och kom tillbaka ännu mer skadad och då kom Özil och han har aldrig lyckats komma tillbaka efter det

kaka har haft en helvetes otur kan man säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

villas skada

den var ju också så jävla bra från barcas sida. ta dit världens bästa centerforward; använda honom helt fel; han gör ändå en riktigt jävla bra säsong...rea sedan bort honom och ta dit en annan, som inte alls gör det lika bra och till råga på allt; går och blir skadad. fucking win.


   
SvaraCitera