Aviseringar
Rensa alla

Fel postnummer


Ämnesstartare

Om man råkar ge fel postnummer när man ger ut sin adress, blir det fruktansvärt fel då så att brevet inte kommer fram? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om man råkar ge fel postnummer när man ger ut sin adress, blir det fruktansvärt fel då så att brevet inte kommer fram? [blush]

ring o ändra ? [smile]


   
SvaraCitera

Nejnej har du skrivit rätt adress och postort med läslig handstil så kvittar det nog rätt hårt. [smile]


   
SvaraCitera

Närå. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

ring o ändra ? [smile]

Varför ska jag ringa? [tard] Förresten är brevet nog redan skickat.

Ökänd:

Nejnej har du skrivit rätt adress och postort med läslig handstil så kvittar det nog rätt hårt. [smile]

I love Lucy:

Närå. 🙂

Okej. Kan det göra så att det tar längre tid att få det då? För såvitt jag vet så ska brevet ha skickats för ungefär en vecka sedan och jag har inte fått det ännu. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Kan det göra så att det tar längre tid att få det då? För såvitt jag vet så ska brevet ha skickats för ungefär en vecka sedan och jag har inte fått det ännu. [sad]

Tror jag inte. Kan, kan det väl iofs. (om de endast rättar sig efter postnr vid första sållning)
Jag har fått brev med superskumma postnr, så det SKA komma fram. Annars så kan du ringa posten.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Okej. Kan det göra så att det tar längre tid att få det då? För såvitt jag vet så ska brevet ha skickats för ungefär en vecka sedan och jag har inte fått det ännu.

Svårt att veta...var det något värdefullt i brevet eller bara ett vanligt brev?


   
SvaraCitera

Jag skickade med fel postnummer en gång. Hade jag inte skrivit fel kanske jag inte hade varit singel nu, eller vi kanske hade varit ihop längre. Men jag är inte ledsen över att det inte kom fram.[smile]

edit: Jag råkade byta plats på en 2:a och en 3:a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Svårt att veta...var det något värdefullt i brevet eller bara ett vanligt brev?

Det var en bok. [sad]

davvelito:

edit: Jag råkade byta plats på en 2:a och en 3:a

Jag gav bara första siffran rätt, resten var helt fel upptäckte jag nu. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag gav bara första siffran rätt, resten var helt fel upptäckte jag nu. [sad]

Men hoppas det kommer fram 🙂


   
SvaraCitera

Mina släktingar brukar alltid skriva fel när de skriver till mig, men de brukar komma fram, men ibland dröjer det lite.

En gång skickade min pappas kompis ett brev där det stod pappas smeknamn istället för hans riktiga, dock med rätt efternamn, fel postadress (jag bor på en gård och han bytte ut ett ord), endast halva postnumret, men rätt postadress, och det kom fram, otroligt nog : )


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera