Aviseringar
Rensa alla

Fem tjejer hoppar på en tjej.


Ämnesstartare


Hur sjuk som människa får man bli egentligen?


   
Citera

djup fråga kräver ett ännu djupare svar


   
SvaraCitera

haha jävlar vad han gjorde slarvsylta av dem 😀 så jävla rätt, vilka as.. Vet inte vad hon tjejen gjort för nåt men..


   
SvaraCitera

min reaktion till klippet måste för evigt hållas hemlig.

men eh ah, sjukt. speciellt när snubben kommer..


   
SvaraCitera

men aa ont, mycket sjukare. Såg klipp på när en mexikansk kartell med yxa högg halsen av fyra kvinnor.. Rätt obehagligt, men skulle bli varnad om jag länkade så, lucky you Party


   
SvaraCitera

undra vad d bråkade om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
men aa ont, mycket sjukare. Såg klipp på när en mexikansk kartell med yxa högg halsen av fyra kvinnor.. Rätt obehagligt, men skulle bli varnad om jag länkade så, lucky you Party

Lustigt att videon fick visas.. Skeptisk


   
SvaraCitera
penja

Vafan var det där 


   
SvaraCitera

Känns spontant som att killen kände tjejen med tanke på reaktionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:
Känns spontant som att killen kände tjejen med tanke på reaktionen.

Har för mig att det var tjejens pojkvän.


   
SvaraCitera

Det intressanta är hur man som människa förhåller sig till en sådan här händelse. Säg att de fem tjejerna som misshandlade den ensamma tjejen gjorde detta i hämnd mot något fruktansvärt den ensamma tjejen hade gjort. Kanske hade tjejen sålt deras småsyskon som sexslavar? Blir gängmisshandeln då rättfärdigad? Mannen, blir han då ett svin som räddar den vidriga hallicken? 

Eller åt andra hållet. De fem tjejerna hoppade bara på den ensamma utan anledning. In kommer en räddande man som blir så arg av att de misshandlar en oskyldig tjej att han spöar alla. Blir hans agerande då rättfärdigat?

Intressanta moraliska frågor.

Vad tycker ni UM?


   
SvaraCitera

Knekten: Vad tycker ni UM?

Att det med anledning av vad du precis tog upp gör sådana här klipp väldigt svåra att kommentera egentligen. Vi har ju bara den aktuella handlingen framförd i videon att gå på, inte vad som framlett till situationen. Det kunde lika gärna varit en hämndaktion för något som rättfärdigar handlingen, men det får vi som sagt inte reda på här.

Sedan finns det väl inte mycket som rättfärdigar att fem jämnåriga ska hoppa på en sådär. Det är ju den biten som man trots allt tar med sig från en sådan video som denna.


   
SvaraCitera

utan Rut, för hon hoppar ut

h3h3h3hh3

mm inte kuuuuul

f1 tired


   
SvaraCitera

omg, hade jag varit hon hade jag inte gjort som hon
men bäst att ej slå tillbaka för då tkr folk att man förtjänar stryk

hemsk video


   
SvaraCitera

rätt åt dem, jävla idiot-tjejer som tror de kan hoppa på folk utan att själva bli påhoppade av någon starkare (killar)


   
SvaraCitera