Aviseringar
Rensa alla

5-2 dieten


Lounge
Ämnesstartare

ngn som provat lr


   
Citera

tänkte prova det, verkar bra. har hört att det även är bra att fasta 1 gång i veckan.


   
SvaraCitera

haha.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Hjärtlös:
tänkte prova det, verkar bra. har hört att det även är bra att fasta 1 gång i veckan.

eller hur! man fastar ju ändå inte totalt.. utan käkar ba 500 kalorier

men känns helt otroligt att 2 dagar på 500 och resten normalt kan få en att gå ner


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Rebellsyster:
haha.

XD


   
SvaraCitera

Aftonbladet hade häromdagen en artikel om att 5:2 dieten är farlig, sen längre ner på sidan en annons om hur bra 5:2 dieter är 


   
SvaraCitera

enligt aftonhoran eller var det sexpressens förstasida igår är det den enda diets som fungerar. den fungerar till och med bättre än ätaochtränalagomdieten.


   
SvaraCitera

Lounge:

eller hur! man fastar ju ändå inte totalt.. utan käkar ba 500 kalorier

men känns helt otroligt att 2 dagar på 500 och resten normalt kan få en att gå ner

ja, det är därför jag tyckte det här lät lättare. kör just nu på att äta var tredje timme och det är rätt bra. alltså äter typ bara 2 vanliga måltider och resten är något för att hålla blodsockret uppe typ. en frukt, eller knäckebröd, sallad. osv
ah.. jag funderar på om det inte bara är vatten som försvinner från kroppen :S


   
SvaraCitera

vilken rolig


   
SvaraCitera

gör som jag. ät pasta, ris, potatis, kyckling, fisk och drick bara vatten. du kommer rasa i vikt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

FruLiten:
Aftonbladet hade häromdagen en artikel om att 5:2 dieten är farlig, sen längre ner på sidan en annons om hur bra 5:2 dieter är 

ja det är ju inte helt pk

OF 5:
enligt aftonhoran eller var det sexpressens förstasida igår är det den enda diets som fungerar. den fungerar till och med bättre än ätaochtränalagomdieten.

var är vetenskapen bakom detta

Hjärtlös:

ja, det är därför jag tyckte det här lät lättare. kör just nu på att äta var tredje timme och det är rätt bra. alltså äter typ bara 2 vanliga måltider och resten är något för att hålla blodsockret uppe typ. en frukt, eller knäckebröd, sallad. osv
ah.. jag funderar på om det inte bara är vatten som försvinner från kroppen :S

men det är inte i enlighet med dieten, va?


   
SvaraCitera

Tycker spontant att detta känns som ännu en lurendrejig bluffdiet. Mina föräldrar och morföräldrar ska tydligen testa den nu, efter att ha testat sjuttioelva dieter innan.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

the_fat_one:
gör som jag. ät pasta, ris, potatis, kyckling, fisk och drick bara vatten. du kommer rasa i vikt.

men det är så tråkigt att göra som man alltid gjort


   
SvaraCitera

mmm. men det hjälper garanterat och snabbt.


   
SvaraCitera

Jäkla snack om den just nu. Tror inte riktigt på dieter känner jag. 


   
SvaraCitera