Aviseringar
Rensa alla

Feminism explained


FreeWay89:

Jag skapade tråden för att starta en diskussion, det är väl det ett diskussionsforum är till för?

Men vad ska vi diskutera då? Två videos som driver med feminister?

JA DET ÄR FEL USCH VAD HEMSKT DE KAN INGET OM FEMINISM

FAN VILKA GRYMMA SNUBBAR SOM GJORT DESSA NER ME FEMINISMEN

jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och jag uttryckte min åsikt

Och vilket var off topic och inte handlade om vad jag frågade om.

Nachac:

Debatten blir sålunda lidande.

För dig kanske men du behöver heller inte diskutera. [y]

framtidstron är död:

jaha.

Ja om du tycker så är det väl upp till dig. Ville mest veta vad folk hade för åsikter angående de enskilda punkterna som tas upp och om dessa stämmer eller inte och att dessa svar ska motiveras.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ville mest veta vad folk hade för åsikter

Dude, det är ju inte som att du vill veta ivf :s
Att svara på de enskilda punkterna vore att ge ett erkännande till drivandet, not cool.

Kristoffer, du är så sämst, dö på ett knasigt sätt tack <3


   
SvaraCitera

internet:

jag hatar människor som diskuterar med youtubevideos. ni borde dö och brinna i helvetet.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Och vilket var off topic och inte handlade om vad jag frågade om.

Det var det inte. Jag ifrågasatte sättet du framför din synpunkt på, ett påpekande som är högst relevant. Som du märker, och som man själv borde förstå, är jag heller inte ensam om att tycka mediumet vilket du använder är opraktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OH NO! Why?


   
SvaraCitera

internet:

jag hatar människor som diskuterar med youtubevideos. ni borde dö och brinna i helvetet.


   
SvaraCitera

internet:

jag hatar människor som diskuterar med youtubevideos. ni borde dö och brinna i helvetet.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

internet:

jag hatar människor som diskuterar med youtubevideos. ni borde dö och brinna i helvetet.

+1


   
SvaraCitera

Har nu, trots allt sett videorna:

"Ja, låtom oss göra en video med en arrangerad dialog där en man äger en korkad feministkvinna där kvinnans argument bygger på filmskaparens egna förutfattade meningar och fördomar."


   
SvaraCitera
time
 time

FreeWay89:

Har här två videor som förklarar feminismens fel väldigt enkelt.

När ska folk förstå att användning av generaliseringar och fördomar i något som bör vara en viktig diskussion, bara dumförklarar användaren av dem, mer än vad det dumförklarar det de försöker dumförklara? [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

bara dumförklarar användaren av dem, mer än vad det dumförklarar det de försöker dumförklara?

i klubben för inbördes beundran spelar det tyvärr ingen roll.


   
SvaraCitera
time
 time

internet:

i klubben för inbördes beundran spelar det tyvärr ingen roll.

Har tillfälligt tappat tråden. Vad menar du?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Har tillfälligt tappat tråden. Vad menar du?

de ignoranta människor som hejar på sådant här inser inte att de själva blir dumförklarade.


   
SvaraCitera
time
 time

internet:

de ignoranta människor som hejar på sådant här inser inte att de själva blir dumförklarade.

Å, true.


   
SvaraCitera