Aviseringar
Rensa alla

"Feminismen har gått för långt nu"


Ämnesstartare

Läste en krönika av någon kille på Nyheter24 (manshat tidning med Zara Larsson som favorit person). Tyckte att den var ganska bra (för att vara skriven på den där sidan). Glad

http://nyheter24.se/debatt/788622-feminismen-har-gatt-for-langt-nu


   
Citera
Ämnesstartare

nyheter24 skriver bara trams för att göra folk upprörda så att de skall få klick och annonsintäkter, länka aldrig till dem (säger jag som länkade till dem igår, men det var ett misstag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså det är väl bara på internet som man märker av vissa galna manshatare. de syns ju inte irl? märks inte av någon överdriven feminism heller. fattar inte vad killar klagar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul att heta elliot och skriva ett inlägg om feminism...


   
SvaraCitera

Så han vill ha det jämnställt men han vill inte göra nånting för att det ska bll det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
nyheter24 skriver bara trams för att göra folk upprörda så att de skall få klick och annonsintäkter, länka aldrig till dem (säger jag som länkade till dem igår, men det var ett misstag)

Nyheter24 är en tidning som bara skriver om sex... verkar det som...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, gillar hur man valt bild för att ge hans artikel mer seriositet. 

I sak har han dock rätt. Väldigt vågat av honom dessutom att gå mot normen och sticka ut hakan, trots allt hat han lär få från näthatande feminister. Cool snubbe som vågar.


   
SvaraCitera

Läste en artikel skriven av en snubbe som sa att alla som heter Niklas har blåa tröjor. Men sen började jag fundera lite. Alla som heter Niklas har väl inte blåa tröjor? Vet att min kompis Niklas har en röd tröja. Tycker man ska se Niklas klädstil för vad den faktiskt är och inte bara tycka att den är blå.


   
SvaraCitera

Äaeh fyfan. Kan någon radera det jag just skrev. Är inte tillräckligt modig för att stå för det.


   
SvaraCitera
b1son

fler kvinnor i huvudroller = "total kvinnodiktatur"
undrar varför så många män inte tycks kunna se det mer nyanserat än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Läste en artikel skriven av en snubbe som sa att alla som heter Niklas har blåa tröjor.

länk?


   
SvaraCitera

dinkompis:

länk?

Nej. Läste den i en seriös papperstidning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Äaeh fyfan. Kan någon radera det jag just skrev. Är inte tillräckligt modig för att stå för det.

Får min svar raderade 3-4 ggr om dagen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en efterbliven artikel minst sagt, haha. Det enda exemplet han tar upp på att feminism "gått för långt" är alltså att någon vill ha en kvinnlig chef till ICA-reklamerna? 


   
SvaraCitera